חברת הניהול יורם גדיש עתרה לביהמ"ש, בבקשה לביטול ההתקשרות בין מע"ץ לחברת
ברן, לניהול ופיקוח עבודות קבלניות בכביש 60. מדובר במכרז שפרסמה מע"ץ במאי
2002, לניהול ופיקוח על עבודות הקמת מינהרות בכביש 60 באזור נצרת.
הצעתה הכספית של גדיש עמדה על 2.189 מיליון שקל, והיתה ההצעה הכספית הנמוכה
ביותר. הצעת ברן, שזכתה במכרז, עמדה על 2.365 מיליון שקל.
גדיש טוענת, כי לאחר הגשת ההצעות פעלה מע"ץ יחד עם ברן להחליף את מהנדס הפיקוח
גן גודר, שנבחר מטעם ברן ולא עמד בדרישות המינימום של המכרז. מע"ץ איפשרה לברן
להחליף את המהנדס ולהציג תחתיו את המהנדס יורי צימל, כאילו שנכלל בהצעה המקורית
של ברן. לדברי גדיש, צעד זה הביא לניקוד גבוה יותר ברכיב מהנדס הפיקוח, והביא
למעשה לזכיית ברן במכרז. (עת"מ 313/03).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.