רשת YELLOW מתרחבת: תפתח 28 סניפים חדשים בהשקעה של כ-10 מיליון שקל

שוקי בונס, מנכ"ל YELLOW: הרשת תמנה 70 סניפים עד סוף שנת 2003, תקים עד סוף שנת 2005 כ-140 סניפים

רשת חנויות הנוחות YELLOW מקבוצת "פז" מרחיבה פעילותה ועתידה לפתוח במהלך השנה 28 חנויות חדשות. בתוך כך תמנה הרשת 70 סניפים עד סוף שנת 2003. היקף ההשקעה הכולל ברשת YELLOW המתוכנן לשנה הנוכחית עומד על כ- 10 מיליון שקל.

שוקי בונס, מנכ"ל רשת YELLOW מסר כי: "קצב פתיחת חנויות הנוחות בתחנות התדלוק של פז תחת המותג YELLOW הואץ באופן משמעותי בשלוש השנים האחרונות, וזאת במסגרת מדיניות החברה להפיכת מתחם התדלוק למתחם קמעונאי". בונס צופה כי הרשת, שהוקמה במאי 1999 ומונה כיום 42 סניפים, תקים עד סוף שנת 2005 , 140 סניפים.

הנהלת YELLOW טוענת, כי על פי על-פי סקר מעקב אחר מותג שערך מכון טלסקר עבור החברה בפברואר 2003 למודעות בלתי נעזרת ("אילו שמות של חנויות נוחות בתחנת דלק אתה מכיר או שמעת עליהן?") עולה כי 14.1% מהנשאלים מכירים את רשת YELLOW, 4.3% מכירים את מנטה, 1.6% את אוטוטו, 10.4% אחר, 49.1% לא מכיר ו- 19.5% לא יודע מה זה חנויות נוחות.

בשאלת סקר עם מודעות נעזרת ("האם אתה מכיר/שמעת על…) עולה כי 44% מכירים את YELLOW , 24% את מנטה ו- 19% את אוטוטו. לדברי הנהלת YELLOW המסקנות העיקריות מהסקר הן כי YELLOW מובילה את הקטגוריה ברמות המודעות השונות.

YELLOW ממקדת כיום את פעילותה סביב שני עוגנים: מזון מהיר להתרעננות העונות על כל צרכיו של הנהג על אם הדרך, כגון: סנדוויצ'ים, סלטים, שתייה קלה, גלידות ועוד, וקניות משלימות מאידך כגון: מוצרי מכולת, טואלטיקה, סיגריות, עיתונים, מתנות ועוד.

בחלק מסניפי Yellow אף משולבים סניפי מזון מהיר של חברת בורגראנץ' שבבעלותה המלאה של חברת פז.

YELLOW הינה חברה בת בבעלות מלאה של חברת "פז".