שי בזק קיבל הנחה ניכרת במלון באילת

שי בזק, יועץ התקשורת של ראש הממשלה, התארח ללילה במלון "נפטון אילת" וקיבל הנחה של %35: תמורת חדר לסופשבוע שילם 355 שקל במקום המחיר הגיל - 542 שקל.

לפני שבועיים, ביום שישי, נסע בזק לחופשת סופשבוע באילת עם חברים: גיל שפר, דובר המפד"ל, שאול שניידר היועץ של השרה לימור לבנת, העיתונאי בן כספית וידיד נוסף.

בתגובה טוען בזק שלא קיבל הנחה מיוחדת. "ההפרש במחיר נובע כנראה מהעובדה שהגענו כקבוצה, והמחיר נקבע מראש כמחיר קבוצתי, על ידי מארגן הטיול. המלון לא ידע שאני בקבוצה, ולכן המחיר נקבע ללא קשר אלי, וכל אחד מהמשתתפים שילם אותו מחיר. הובהר לנו שזהו מחיר מקובל לקבוצות ואין בו כל הנחה מיוחדת".

לשאלה על מחיר קבוצתי, הפקידה במחלקת ההזמנות השיבה: "הנחה לקבוצות ניתנה על 25 חדרים ומעלה".

מנהל המלון, עקיבא רגב, הגיב תחילה באומרו: "אני לא חייב דין וחשבון למי אני נותן, למה אני נותן וכמה אני נותן. זכותי לעשות מה שאני רוצה". מאוחר יותר אמש, לאחר ששוחח עם מארגני הנופש, עידכן את תגובתו: "בדקתי, והתברר שהם קיבלו מחיר מיוחד שנקרא מחיר קבוצתי. באותו יום לא היינו מלאים, ובהזמנות הוחלט להוריד את המחיר למי שהזמין ברגע האחרון".

נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, מסביר כי התקנות אוסרות על עובד מדינה לקבל הנחות או מתנות. "החריג היחידי הוא כאשר מדובר בהנחה שכל אדם זכאי לקבל", אמר. *«ידיעות אחרונות« שי בזק קיבל הנחה ניכרת במלון באילת *«