טלעד מעלה סדרה חדשה על גברים עם ליהיא לפיד

הסדרה שנקראת, כמתבקש, "גברים" תבדוק את הסטריאוטיפ של 'הגבר הישראלי'

זכיינית ערוץ 2, טלעד תעלה סדרה דוקומנטרית חדשה על גברים שתגיש ליהיא לפיד. הסדרה שנקראת, כמתבקש, "גברים" תבדוק את הסטריאוטיפ של 'הגבר הישראלי'. בכל פרק בסדרה תחדור לפיד למעוז גברי מובהק אחר, במטרה לבחון בפתיחות ומקרוב תכונות ועמדות מפתיעות של גברים ולא רק את אלה השגרתיות והסטריאוטיפיות.

במהלך הסדרה מעלה לפיד שאלות, שומעת גישות ותובנות שונות של גברים ונשים, במטרה לגלות נקודות השקפה מגוונות ולאתר סיפורים אישיים מפתיעים. הזווית הנשית והעמדה האישית שליהיא מביאה אל הסדרה נבחנת מחדש במהלך המפגשים שלה עם העולם הגברי צ וכל זאת בדרך חווייתית, עמוקה ומשעשעת כאחד.

כך, למשל, בתכנית הבוחנת את פתיחותם הרגשית של הגברים, מנתחת לפיד את דימוי "הגבר הקשוח" באמצעות ביקור בזירה של קלינט איסטווד: היא פוגשת שוטרים מיחידות שונות ומתלווה אליהם בסיטואציות מגוונות צ בעת פעולות מבצעיות ובזירה המשפחתית. הסדרה מבוססת על מפגשים בלתי אמצעיים עם גברים ונשים, כשהיא משלבת שיחות של ליהיא וחברותיה, שמציגות את הפן הנשי והלאו דווקא דומה לזווית הגברית.

כל פרקי הסדרה מצולמים מחוץ לאולפן, בטריטוריה המקצועית והאישית של גיבורי הסדרה, על מנת לאפשר לצופים לגלות מקרוב את נפלאות העולם הגברי באופן מהנה ומשעשע.

מפיקה את הסדרה חברת "טושוט סרטים" של לוי זיני, דובי קרויטורו ודוד קולק. במאי ותסריטאי: אופיר בביוף.

הסדרה תשודר מדי יום ד' החל מה - 11.6.03, בשעה 21:45.