חברת מלונות הילטון הבינלאומית הודיעה, כי היא כה בטוחה לגבי עתידה, למרות
המשבר הגלובלי בתיירות - עד כדי כך שהיא ממשיכה בתוכנית לפתוח 14 בתי מלון
חדשים באיזור אסיה והפסיפיק. גורמים בתעשיית התיירות אומרים, כי השוק ספג מכה
חזקה מהצרות האחרונות שנחתו עליו - המלחמה בעיראק ומגפת הסארס. למרות זאת,
נשיא הילטון אסיה, קוס קליין, אישר כי רשת הילטון תתרחב מ-36 המלונות הפעילים
כיום באיזור ל-50 מלונות. לדברי קליין, מטרתה של הילטון היא להיות נוכחים בכל
יעד שלקוחותיה נמצאים בו. "שני מלונות-דגל יפתחו במחצית השנייה של 2004, בהם
מלון בן 580 חדרים בסידני שבאוסטרליה, שנבנה מחדש בעלות של 400 מיליון דולר
אוסטרלי, והילטון קוואלה לומפור שבמלזיה, בן 500 חדרים.
קליין אמר, כי הילטון תמשיך במקביל לפתח את פעילות הפנאי שלה באיזור כחלק מאסטרטגיה
לביסוס רשת שתרכיב 20% מהנכסים שבידי הילטון בשנת 2010. הילטון העולמית מפעילה
למעלה מ-400 מלונות וכפרי נופש בלמעלה מ-70 מדינות.
* רון פז
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.