אגודת השומרים תרכוש את פעילות המוקד של א.ס.י שירותי שמירה

אגודת השומרים, שבבעלות משפחת גיטלמן מעסיקה כ- 2,500 עובדים בעבודות שמירה, אבטחה, שירותי מוקד וניקיון, ברחבי הארץ

אגודת השומרים תרכוש את פעילות המוקד של חברת האבטחה א.ס.י שירותי שמירה, בתמורה למיליון וחצי שקל. סמנכ"ל אגודת השומרים, עו"ד אביב גיטלמן, אמר ל"גלובס", כי עסקת הרכישה צפויה להיחתם כבר בימים הקרובים.

לדברי גיטלמן, רכישת פעילות המוקד נועדה להרחיב את פריסתה של אגודת השומרים באזור ראשון לציון והשפלה, בתחום בו עוסק המוקד - התקנת מערכות אזעקה וטלוויזיות במעגל סגור, גילוי וכיבוי אש ומתן שירותי סיור ובקרה.

אגודת השומרים, שבבעלות משפחת גיטלמן, נחשבת לחברת שמירה ותיקה. היא מעסיקה כ- 2,500 עובדים בעבודות שמירה, אבטחה, שירותי מוקד וניקיון, ברחבי הארץ.

א.ס.י שירותי שמירה, שבבעלותו של שמואל סם אל-בכר, עוסקת בתחום השמירה והמוקד בראשון לציון ב-11 השנים האחרונות. בתחום השמירה מעסיקה החברה 120 עובדים, ובתחום המוקד עשרה עובדים. אל-בכר מסר, כי החליט למכור את פעילות המוקד כדי להימנע מהשקעה כספית הנדרשת להגדלת מספר המנויים לשירותי מוקד.

בניגוד לתחום המוקד, אמר גיטלמן, המיתון במשק מורגש היטב בתחום השמירה. "העובדה שמרבית העסקים כבר מאובטחים, אינה מיטיבה עם ענף השמירה. בעיות של קשיי נזילות, מוסר תשלומים ירוד ותחרות קשה בענף על רקע המיתון, מעידים על מצב שונה מזה שידע הענף לפני שנה-שנתיים".