אמנון לוי חתם בטלעד

לוי מצטרף לניסים משעל, אמנון דנקנר וטומי לפיד, שכבר עברו לערוץ 2 מגעים עם מירי שילון להגשת תוכנית לילית במוצ"ש

אמנון לוי, מנחה "סוגרים שבוע" של ערוץ 1, עובר לטלעד, זכיינית ערוץ 2. לוי יגיש תוכנית בידור ואירוח החל בעונת הסתיו הקרוב. ההסכם איתו נחתם ל-3 שנים.

עם הצטרפותו, יפסיק לוי להגיש את "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית, ויהיה בלעדי אצל טלעד.

תוכניתו של לוי תשודר בימי א', בזמן צפיית השיא, כאשר ערב יום א' ייפתח עם "נוצץ" עם סיגל שחמון בשעה 20:30, שמחליפה את "יהיה טוב" שירדה; אחריה "עובדה" של אילנה דיין, עד 22:30, ואחריה תוכניתו של לוי מ-22:30 ועד חצות.

ל"גלובס" נודע כי אחד השמות הנשקלים לתוכנית הוא "פותחים שבוע".

לוי נחשב לאחד מכוכבי ערוץ 1, שהצליח למצב את "סוגרים שבוע" בשנתיים האחרונות כתוכנית המובילה בימי ו', גבוה מעל התוכניות המתחרות של רשת בערוץ 2. התוכנית האחרונה שלו בעונה, ב-1 ביוני, קיבלה רייטינג-שיא מבחינתה, של %23.2, וזכתה לביקורות טובות.

לוי כבר עבד בטלעד, כאשר הגיש את התוכנית "בארבע עיניים", בה ריאיין פוליטיקאים.

יצויין כי חוזהו של לוי בטלעד בולט בטווח הארוך שלו (3 שנים). בדרך כלל נחתמים חוזים למשך שנה אחת עם אופציה. מנכ"ל טלעד, עוזי פלד, אמר בתגובה כי "לוי כבר עבד בטלעד, אנחנו מכירים אותו, וחושבים שיצליח מאוד. לטלעד לא היתה תוכנית אירוח טובה, ואנחנו זקוקים לתוכנית אירוח, ולכן לא חששנו להחתים את לוי לטווח ארוך".

יצויין כי בעוד כחודש יצולם פיילוט לתוכנית חדשה של אברי גלעד וקובי מידן, אשר תשובץ, ככל הנראה, בימי ד' במקום "לילה גוב" של גידי גוב, שירדה סופית מהמסך.

עוד מתנהלים בטלעד מגעים עם מירי שילון, אשתו של דן שילון, שמתוכננת להגיש תוכנית אירוח לילית, שתשובץ ככל הנראה במוצ"ש, לאחר תוכנית הכדורגל "הדקה ה-91", החל מ-22:15. מטלעד נמסר כי טרם הושג סיכום עם שילון.

פלד אמר עוד כי טלעד שמחה על הצטרפותו של לוי לשורותיה, והוסיף כי הוא רואה בכך את השלמת מלאכת השיבוץ של כל הז'אנרים של תוכניות בטלעד.

יצויין כי מעברו של לוי מצטרף לשורה של כוכבים שעוזבים את ערוץ 1, ביניהם נסים משעל שעבר לרשת, אמנון דנקנר ויוסף לפיד שעברו לקשת, ועתה לוי, שעובר לטלעד