אולמרט אישר לדימונה שורת הטבות בהיקף מיליוני שקלים

אולמרט התחייב לפעול למתן ההטבות, בתקווה שאלו ימשכו יזמים לעיר, וכן לתקצב את עלות הפרוגרמה לשיקום ושדרוג המרכז המסחרי בעיר

מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת, אהוד אולמרט, אישר לעיר דימונה שורה של הטבות במיליוני שקלים, ובהן אישור להקמת שני מפעלים. אישור ההטבות ניתן לאחר פגישת עבודה שהתקיימה במהלך ביקור השר בדימונה, יחד עם מינהלת מרכז ההשקעות.

אולמרט התחייב לפעול למתן ההטבות, בתקווה שאלו ימשכו יזמים לעיר, וכן לתקצב את עלות הפרוגרמה לשיקום ושדרוג המרכז המסחרי בעיר.

אולמרט הודיע במסגרת ביקורו, כי משרדו יתקצב את המרכז המסחרי ב-3.5 מיליון שקל, כאשר העירייה מצידה תשקיע בו כ-2 מיליון שקל. אולמרט גם הצהיר, כי אם יהיה צורך משרדו יתמוך בסכום נוסף שלא יעלה על 1.5 מיליון שקל.

כמו כן הודיע אולמרט על הקצאה מיידית של קרקע לצורך הקמת מפעל לשיפוץ קרונות רכבת של רשות הרכבות. בדימונה קיים מערך גדול של קרונות משא, הפועלות בעיקר להובלת מחצבים של מפעלי כי"ל בנגב. השר הודיע, כי תוך חודש יוכל היזם שזכה בפרויקט, צביקה אורן, להתחיל בהקמת המפעל.

כמו כן יאשר מרכז ההשקעות מעמד של מפעל מאושר למפעל ת.ס סיליקט, בבעלות היזם פימה פיינבלום. על-פי השר, בנוסף יזכה המפעל להנחה של 75% בהוצאות על פיתוח הקרקע. המפעל עצמו ישתרע על פני 125 דונמים.