שינויים בצמרת קבוצת פז: שוקי בונס מונה לסמנכ"ל כספים; חגי זוהר - מנכ"ל חברת השמנים

אבי חפץ ימשיך לכהן כמשנה למנכ"ל ויו"ר החברות-בנות סהר פיתוח, בורגר ראנץ' ונגה פז

קבוצת פז, שבשליטת צדיק בינו, הודיעה אתמול (ב') על שורה של מינויים בכירים בצמרת החברה, המשנים באופן משמעותי את הרכב בעלי התפקידים הבכירים. נודע, כי אין קשר בין השינויים לבין השלמת רכישת השליטה בבנק הבינלאומי הראשון על ידי בינו.

המשנה למנכ"ל אבי חפץ (66) יפרוש מתפקידו כראש חטיבת כספים בתום 8 שנים בתפקיד ובמקומו ימונה שוקי בונס לסמנכ"ל כספים, עד לאחרונה מנכ"ל רשת חנויות הנוחות YELLOW. בונס (51) שימש כמנכ"ל YELLOW בשנתיים האחרונות ופרש ממנה בעקבות מיזוגה עם חטיבת הקימעונאות והתפעול של פז. אבי חפץ ימשיך לכהן כמשנה למנכ"ל ויו"ר החברות הבנות סהר פיתוח, בורגר ראנץ' ונגה פז. במסגרת פז ישארו בתחומי אחריותו של חפץ החברה הבת דלקים ותשתיות, משאבי אנוש וועדת היגוי המחשוב.

לדברי פז, המהלך נעשה במסגרת תהליך שינוי בקבוצה שמטרתו התייעלות.

במסגרת השינוי בוטלה חטיבת הסחר של החברה. יחידותיה - אגף הסחר בפז והחברות הבנות פז שמנים ופזקר - יהיו כפופות ישירות למנכ"ל פז, מודי בן שך.

חגי זוהר (41), אשר שימש בשלוש השנים האחרונות כמנכ"ל החברה הבת של פז, מתודה, העוסקת בתחזוקה של תחנות דלק, ימונה למנכ"ל פז שמנים וכימיקלים.

זוהר יחליף בתפקידו את ראובן מרום (61) הפורש בתום 31 שנים בחברה ועשר שנים כמנכ"ל. מרום ימשיך לכהן כדירקטור בחברה. מנכ"ל החברה הבת שרותי תעופה שאול חזן (58), ישמש בנוסף גם כמנכ"ל החברה הבת מתודה.