הנהלת ענקית הבילינג אמדוקס (DOX) הודיעה היום, כי השלימה סבב מינויים במסגרת
צעדים משלימים להערכות האירגון מחדש. כזכור, היערכות זו כוללת תחילת יישום
מודל עיסקי חדש תוך אימוץ אסטרטגיה עסקית-שיווקית מוטת מוצר, ואחריו התאמת
המבנה הארגוני באמצעות חלוקת פעילות החברה לשני מערכים מרכזיים: מערך ה-Offering
האחראי על פיתוח מוצרי החברה ושיווקם, ומערך ה-Delivery, האחראי על ניהול הקשר
עם לקוחות החברה והתמיכה השוטפת בהם.
במסגרת סבב המינויים הפנימי מונה דוד אבנר, לסגן נשיא בכיר לתפעול (Operations
Senior VP). במסגרת תפקידו ישים אבנר דגש על שיפור האפקטיביות והעלאת הרווחיות
של פעילויות החברה, בעיקר בגלל מעורבותה בפרוייקטי אאוטסורסינג גדולים.
ניסים דאונוב, סגן נשיא בכיר (Senior VP), שהיה אחראי על הקמת מערך ה-Offering
ועמד בראשו, נבחר להוביל את תחום השירותים הפיננסיים (Financial Services)
באמדוקס. בתפקידו החדש יהיה דאונוב אחראי על ההיערכות לכניסת אמדוקס לתחום
חדש זה.
במקביל, הודיע גבי לוי, מנהל חטיבה באמדוקס, על סיום עבודתו לאחר 15 שנים בחברה.
לוי מילא בהצלחה שורה ארוכה ומכובדת של תפקידים באמדוקס, בעיקר בהקמה וניהול
מוצלחים של תחום הבילינג. הנהלת אמדוקס הודתה ללוי על תרומתו רבת השנים ואיחלה
לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית.
במקביל הודיעה היום אמדוקס, על יישומה המוצלח של מערכת ה-CRM שלה אצל מפעיל
התקשורת הקווי Cegetel, חברה בת של קבוצת התקשורת סג'טל. מההודעה עולה, כי
יישום המערכת יאפשר לסג'טל לצמצם למינימום את ההוצאות התפעוליות, תוך האצת
זמן ההגעה לשוק של מוצרים חדשים.
מערכת ה-CRM של אמדוקס (אמדוקס-קלריפיי) מחליפה מספר רב של מערכות צד שלישי
שהיו קיימות בשימוש אצל סג'טל, כולל מערכות בילינג, אחסון נתונים, הפעלה, הנהלת
חשבונות, עמלות מכירות ויישומי דיווח, במערכת אחידה. כן כוללת המערכת כמה מערכות
מדף ומערכות שנבנו במיוחד עבור סג'טל ושימשו בעבר לניהול חוזים וביצועם, לניהול
ספקי צד שלישי, ולניהול בסיס הנתונים של לקוחות ושל לקוחות פוטנציאליים. כל
אלה הוחלפו על ידי מערכת Amdocs ClarifyCRM, מה שאיפשר צימצום עלויות הבעלות
הכוללת של סג'טל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.