"קחי אותי שרון" - תוכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר בקיץ

ממוצע העונה עד כה עומד על 21.8% ממשקי בית ויותר מחצי מיליון צופים לפרק

זכיינית ערוץ 2, קשת, רשמה אתמול (מוצ"ש) רייטינג ממוצע היסטורי של 29.6% שנרשם באפיזודת הגמר של התוכנית "קחי אותי שרון". שיא הצפייה בתוכנית נרשם לקראת סיומה, בשעה 22:00, כאשר בו הגיע הרייטינג עד 31.9% במשקי בית יהודים.

עם תחילת התוכנית, בשעה 20:45, נרשם רייטינג של 23.3% שהלך ועלה ככל שהתוכנית קרבה לשיאה. בשעה 21:30 הגיע רייטינג ל-30.9% ולאחר ירידה קלה ברבע השעה לאחר מכן (29.8%) הוא המריא שוב עד למעל ל-31%, וירד עם סיום התוכנית ל-28.4%.

התוכנית היתה רצופה מקבצי פרסום, ומקשת נמסר כי רגע לפני "ההכרעה" שודרה פרסומת אחת של בנק הפועלים שנמכרה תמורת 150 אלף שקל.

התוכנית "קחי אותי שרון", שהצליחה לעורר תחושות אמביוולנטיות ומעורבות חסרת תקדים בקרב הציבור, הסתיימה אמש כשכוכבת התוכנית שרון אילון בחרה ביואב שוורד מבין 15 המועמדים איתם התחילה את התוכנית.

התוכנית השיגה לאורך כל שידורה נתוני רייטינג גבוהים והיא התוכנית הנצפית ביותר בעונת הקיץ בטלוויזיה. ממוצע העונה עד כה (לא כולל פרק הסיום) עומד על 21.8% במשקי בית, יותר מחצי מיליון צופים בכל פרק.

הפרק לפני אחרון, שבו בחרה שרון את השניים שעלו לגמר מבין ארבעת המועמדים הסופיים, רשם רייטינג של 24.8% בממוצע, עם שיא צפייה של 28.4%.

"קחי אותי שרון" היא התוכנית הנצפית ביותר בקרב בעלי השכלה גבוהה (14.1%) גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, ובפלח של בני 18 עד 34. (12.5%). כמו כן היא אחת מבין שלוש התוכניות הנצפות בעונת הקיץ בשאר הגילאים.

רצועת הבידור של התוכנית במוצאי שבת רשמה רייטינג גבוה ב-30% בהשוואה לימי חו"ל באותה שעה. מאז שיבוצה של התוכנית במוצ"ש הפך יום שבת לאחד הימים הנצפים ביותר מבין ימי השבוע.

פורמט התוכנית ופיתוח של מחלקת התוכניות בקשת בראשות רן תלם בשיתוף אלעד קופרמן, מי שהפיק בשנים האחרונות את תוכניתו של דודו טופז, והעורך חגי לפיד.