הצוות המלווה במינהל התכנון של תוכנית כביש חוצה ישראל אימץ את כל המלצות המשרד לאיכות הסביבה בקטע 18.
על-פי ההחלטה, התוכנית בכביש, לאורך התוואי ממחלף עירון ועד תות, תכלול מנהרה באורך של 400-300 מטר בגבעת נילי, באזור נחל דליה יהיה מעבר עילי בתוספת קירוי ובאיזור גבעת אלונה הוחלט לאמץ את החלופה שמקטינה באופן משמעותי את החציבות ועבודות העפר בצורה ניכרת ביחס לחלופה שאושרה. נציגי הארגונים הירוקים מחו נגד קבלת ההחלטה, וביקשו שלא לקבל החלטה עד שלא תוצג הדמיה של חלופת המינהור שהציעו באיזור מנשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.