אופטיקנה תשווק עדשות מגע יומיות במותג הפרטי Horizon, תחתיו משווקת הרשת עדשות צבעוניות, עדשות לטווח של חודש וציוד לניקוי העדשות.
מאופטיקנה נמסר, כי שוק עדשות המגע בישראל מגלגל כ-300 מיליון שקל בשנה, כשהעדשות עצמן מהוות 60% ממנו ותמיסות הניקוי מהוות 40%. אופטיקנה מחזיקה, לדבריה, בכ-15% משוק זה.
עדשות המגע הקשות מהוות 15%-20% מהשוק והרכות מהוות 80%-85% ממנו, מתוכן 60% זמניות ו-40% קבועות.
השימוש בעדשות מגע משתנה עם הגיל, כשתחילת השימוש היא בדרך כלל בגיל 15. בתקופת הצבא ובתקופת גידול הילדים ישנה חזרה למשקפיים, בשל הנוחות והחיסכון בזמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.