בועז סופר מונה לסגן בכיר למנהל המכס והמע"מ לתכנון וכלכלה

שימש בשנתיים האחרונות כסגן בכיר לממונה על הכנסות המדינה, וריכז את תחום מדיניות המיסים העקיפים

מנהל המכס והמע"מ, איתן רוב, הודיע היום (ד`) על מינויו של בועז סופר לסגן בכיר למנהל המכס והמע"מ לתכנון וכלכלה, ולחבר הנהלת האגף. סופר (34), בוגר כלכלה ומוסמך למינהל ציבורי מהאוניברסיטה העברית, שימש בשנתיים האחרונות סגן בכיר לממונה על הכנסות המדינה, וריכז את תחום מדיניות המיסים העקיפים.

סופר הוא העובד השלישי שעוזב את מינהל הכנסות המדינה באוצר, שעל פי הודעת שר האוצר, בנימין נתניהו, אמור להיסגר. לפניו עזבו את מינהל הכנסות המדינה הכלכלנים, נועם זוסמן ודימיטרי רומנוב, שעברו למחלקת המחקר של בנק ישראל.

סופר מחליף בתפקיד את ישעיהו בן-יהונתן, שפורש לאחר 41 שנות שירות, מהן 13 שנים בתפקיד סגן למנהל המכס והמע"מ, ומנהל המחלקה הכלכלית. באגף המכס והמע"מ ימשיך סופר לרכז את מדיניות המיסוי בתחום ענף הרכב. כן צפויה המחלקה להרחיב ולהעמיק את טיפולה בתחום התכנון האסטרטגי.

מההודעה שפרסם רוב עולה, כי קבוצה לא מבוטלת של עובדים מתכננת הקדמת פרישה לאור השנויים הצפויים בתנאי הפרישה. במסגרת זו כבר סיימו את שירותם שני חברי הנהלה נוספים, ועוד מספר בכירים ביחידות השדה. רוב מברך על השינויים, שמאפשרים לדבריו לבצע רענון שורות וקידום עובדים צעירים ומוכשרים.