בקי גריפין חתמה על חוזה להובלת קמפיין הפרסום של קסטרו לקולקציית אביב קיץ 2004. גריפין תחליף כפרזנטורית של קסרטו את רומי אבולעפיה, ששרדה בתפקיד במשך שתי עונות (כשנה). מקסטרו נמסר כי הבחירה בגריפין נעשתה על רקע כוונתה של קסטרו להתרחב לשוק הבינלאומי. (גלי וינרב)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.