תקציב הפרסום של חברת השילוח DHL, בהיקף של כחצי מיליון דולר, עובר ממשרד הפרסום גלר-נסיס למשרד הפרסום פוגל-לוין. כך נודע ל"גלובס". העברת התקציב נעשתה בעקבות שינויים במערך הפרסום הבינלאומי של החברה, במסגרתו הועבר התקציב לטיפולה של סוכנות הפרסום אוגילבי, המיוצגת בישראל על ידי פוגל-לוין.
DHL עוסקת במשלוחי אקספרס בדרך האוויר והים ובשינוע מטענים יבשתיים. מטה החברה שוכן בבלגיה. החברה נמצאת בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net.
DHL ישראל, חברת בת של חברת DHL העולמית, מטפלת בכ-45% מהמשלוחים עד 25 ק"ג המיובאים לישראל. עיקר הפרסום של החברה בארץ מתמקד בעיתונות ובפעילות מול המגזר העסקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.