תקציב חברת השילוח DHL עובר לידי פוגל לוין; היקפו - חצי מיליון דולר

התקציב עובר מידי פרסום גלר-נסיס * העברת התקציב - בעקבות שינויים במערך הפרסום הבינל' של החברה, במסגרתו הועבר התקציב לטיפולה של סוכנות אוגילבי, המיוצגת בישראל ע"י פוגל-לוין

תקציב הפרסום של חברת השילוח DHL, בהיקף של כחצי מיליון דולר, עובר ממשרד הפרסום גלר-נסיס למשרד הפרסום פוגל-לוין. כך נודע ל"גלובס". העברת התקציב נעשתה בעקבות שינויים במערך הפרסום הבינלאומי של החברה, במסגרתו הועבר התקציב לטיפולה של סוכנות הפרסום אוגילבי, המיוצגת בישראל על ידי פוגל-לוין.

DHL עוסקת במשלוחי אקספרס בדרך האוויר והים ובשינוע מטענים יבשתיים. מטה החברה שוכן בבלגיה. החברה נמצאת בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net.

DHL ישראל, חברת בת של חברת DHL העולמית, מטפלת בכ-45% מהמשלוחים עד 25 ק"ג המיובאים לישראל. עיקר הפרסום של החברה בארץ מתמקד בעיתונות ובפעילות מול המגזר העסקי.