צבי יוכמן מבקש שכר של 5.5 מיליון שקל עבור עבודתו כנאמן להסדר תבל

מבקש 1.5 מיליון שקל על מכירת נטוויז`ן וגלובקול לדסק"ש * טוען: "המשרד שלי השקיע יותר מ-10,000 שעות עבודה, 25% מהן הושקעו על-ידי"

רו"ח צבי יוכמן, הנאמן לביצוע הסדר הנושים של תבל מבקש, מביהמ"ש המחוזי בת"א לקבוע לו שכר ניהול ומימוש של 5.5 מיליון שקל.

יוכמן מבקש לשלם לו שכר מימוש של 1.5 מיליון שקל, המהווה 1.1% מהתמורה בגין מכירת אחזקות תבל בחברות נטוויז`ן וגלובקול לדסק"ש תמורת 135 מיליון שקל. סכום זה יופחת מהתמורה המגיעה לנושים הבלתי מובטחים.

עוד מבקש יוכמן לקבוע לו השלמה של 600 אלף דולר לשכר הניהול השוטף ששולם לו, בגובה ההפרש בין השכר שקיבל בפועל לבין השכר המגיע לו בהתאם לתקנות השכר.

לדברי יוכמן, הוא ראוי להשלמה זו גם בשל מאמץ מיוחד והישגים ראויים לציון במהלך שנתיים של עבודה. במהלך תקופה זו חל שיפור מהותי של למעלה מ-225 מיליון שקל בתרומה התפעולית במזומנים, ובמקביל גובש בהצלחה ואושר הסדר הנושים.

לדברי יוכמן, סכום ההשלמה מהווה 1.2% מהתרומה התפעולית שהופקה במהלך ההקפאה, והוא מינימלי גם בקנה המידה של שכר הניהול הקבוע בתקנות השכר.

עוד מבקש יוכמן מביהמ"ש לאשר לו שכר ניהול שוטף לתקופה של שישה חודשים, בין יולי 2003 לינואר 2004, בגובה של 50 אלף דולר לחודש כפי שאושר לו לתקופה שבין אפריל 2002 ליולי 2003.

לדברי יוכמן, שכר הניהול המבוקש ישולם מתוך פעילות הכבלים, שכל עודפיה מיועדים לפרעון חובות קבוצת תבל לבנקים, שנתנו הסכמתם לבקשה זו. יוכמן מבקש גם לאשר לו להגיע להסכמה עם הבנקים לגבי שכרו ועבור שירותיו בהמשך הדרך, כנאמן לביצוע הסדר הנושים ובכלל זה עבור מימוש פעילות הכבלים.

לדברי יוכמן, באופן מצטבר הושקעו ע"י משרדו למעלה מ-10,000 שעות עבודה, כאשר 25% מתוכן הושקעו על ידו עצמו. (פש"ר 1361/02).