הרב ניסה למנוע שידור "ההטרדה המינית" בכלבוטק - וחזר בו

בתוכנית תשודר כתבה על שתי צעירות שהגיעו ללשכתו ברחובות כדי לקבל סיוע, ולטענתן הוא תקף אותן מינית

הרב לוי יחיאל פנה לביהמ"ש המחוזי בת"א, בבקשה להוצאת צו מניעה זמני במעמד צד אחד, האוסר על שידור כתבה בתוכנית "כלבוטק" בערוץ השני מחר (ה'), המציגה אותו כמטריד מיני, לכאורה. לבסוף חזר בו הרב מהבקשה.

הרב לוי יחיאל הוא מוהל מוסמך ובעל בית-מדרש, מועמד אפשרי לדיינות, משמש עד מומחה בבתי-משפט והסמיך עד היום 1,200 רבנים. בתוכנית היום תשודר כתבה על שתי צעירות שהגיעו ללשכתו ברחובות כדי לקבל סיוע, ולטענתן הוא תקף אותן מינית.

הרב טען, כי מדובר בקנוניה שרקמו נגדו גורמים עלומים. לטענתו, הצילומים בכתבה הם תוצאה של פרובוקציה. לטענתו, מתלוננת שמופיעה בכתבה תכננה את האירוע מראש, והוא נקלע לסיטואציה בלתי אפשרית, שנכפתה עליו.

לטענת הרב לוי יחיאל, שידור הכתבה עלול לגרום נזק בלתי הפיך לו, לבני משפחתו, לפרנסתו ול-1,200 בוגרי בית-המדרש שהסמיך לרבנות. הרב ביקש גם לאסור על פרסום פנייתו לביהמ"ש וכל פרט מזהה.

השופט יהודה זפט לא השתכנע שיש מקום למתן צו במעמד צד אחד, והורה לזמן את הצדדים, המבקש והמשיבים רפי גינת, מגיש "כלבוטק", וגולן יוכפז, עורך התוכנית, לדיון מחר. כן דחה את הבקשה לאסור על פרסום הבקשה. בעקבות כך הודיע הרב, כי הוא מושך את בקשתו לאסור על שידור הכתבה.(בש"א 04/5534).