יובל הולנדר מונה למנהל הקריאיטיב ב-MRM partners מקבוצת מקאן אריקסון. הולנדר עבד בשנים האחרונות בקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי, בה הקים וניהל במשך שנתיים את מחלקת האינטראקטיב. בשמונת החודשים האחרונים שימש מנהל הקריאיטיב בחברת הבת Grey Interactive.
לדברי אלון מוליאן, סמנכ"ל MRM, בקרוב צפויים מינויים נוספים בתחומי המדיה וניהול הלקוחות בחברה.
MRM Partners, מקבוצת מקאן אריקסון, עוסקת בין היתר בתחום השיווק הדיגיטלי. בין לקוחותיה נמנים: YES, שירותי בריאות כללית, שטראוס, אל-על
, חוגלה-קימברלי, לאומי
, הונדה, פז, מייקרוסופט, מקדונלד'ס ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.