בלידר ממשיכים להאמין במכתשים אגן: מעלים את מחיר היעד ב-35% מעל מחיר המניה בשוק

אורי הרשקוביץ חוזר על המלצת "תשואת יתר" לחברה; צופה הכנסות בהיקף של 374 מיליון דולר ברבעון הראשון

אורי הרשקוביץ, אנליסט בלידר, מותיר היום (א') את המלצתו למכתשים אגן על "תשואת יתר", אך מעלה את מחיר היעד ל-23 שקל למניה, הגבוה בכ-35% ממחירה הנוכחי בשוק.

צעד זה, מסביר הרשקוביץ, הינו על רקע הביצועים המרשימים של החברה, תנאי המאקרו, שממשיכים לפעול בכיוונה והיעדרה של תשואה אלטרנטיבית סבירה.

הרשקוביץ מציין, כי ברבעון הרביעי הציגה החברה תוצאות חזקות מאד, אשר עקפו את תחזיות האנליסטים. לדעתו, מגמה זו תימשך לתוך 2004. "התחזקות האירו, והעובדה כי 2003 אופיינה במחצית ראשונה חלשה באירופה (מבחינה חקלאית) תומכות בהמשך הצמיחה באיזור חשוב זה גם ב-2004", אומר האנליסט.

יחס החוב ל-EBITDA של החברה ירד מ-2, ומאפשר, להערכתו של הרשקוביץ, ביצוע מספר רכיש7ת נוספות, או רכישה גדולה, של עד 300 מיליון דולר, ללא השפעה מהותית על דרוג האשראי של החברה.

ההנדסה הגנטית מתרחבת בברזיל, עובדה שעלולה לפגוע ברוחי החברה בשוק זה. עם זאת, הרשקוביץ מאמין ביכולתה של החברה להתמודד עם מגמה זו.

בכירי התעשייה האגרוכימית עדיין זהירים בתחזיות לשנת 2004, אך הרשקוביץ מאמין, כי היא תושפע לחיוב מהעלייה במחירי הסחורות החקלאיות, וכי אנו עשויים לחזות בגידול הריאלי הראשון בתעשייה מזה שנים.

להערכת האנלסיט, החברה תציג ברבעון הראשון של 2004 הכנסות בהיקף של 374 מיליון דולר, ורווח נקי של 42 מיליון דולר, או 0.10 דולר למניה.