ארז טל חוזר לערוץ 2: יקבל מקשת כ-2.8 מיליון דולר

טל יפיק וישדר בקשת כ-37 תוכניות, פעם בשבוע * ככל הנראה, הוא יעלה לאוויר רק בקיץ הקרוב, כאשר קשת תחזיק 2 ימי שידור ראשון ורביעי

ארז טל עומד לחתום על חוזה עם זכיינית ערוץ 2 קשת, בעלות של כ-2.8 מיליון דולר. חוזה בין הצדדים כבר סוכם והוכן, אם כי טרם נחתם. עלות תכנית של טל, במתכונת "רק בישראל" עומדת על 75 אלף דולר. טל יפיק וישדר בקשת כ-37 תוכניות, מדי שבוע.

לפי החוזה תשדר חברת ההפקות של ארז טל, מנטה הפקות, כ-25 תוכניות לשנה ועד תום הזיכיון - 37 תוכניות. החוזה קובע מתכונת של מספר תוכניות ומחיר בדומה לחוזה שהיה לטל עם קשת, עד שעזב לערוץ 10 לפני שנה. התכניות החדשות, טרם פותחו ויהיו במתכונת חדשה - תוכנית פריים אחת בשבוע.

ככל הנראה יעלה טל לאוויר רק בקיץ הקרוב, כאשר קשת תחזיק 2 ימי שידור ראשון ורביעי.

ארז טל היה מכוכביה הבולטים ביותר של קשת עד שעזב לפני שנה לטובת חוזה בערוץ 10, אשר בוטל לפני כשבוע. מאז שבוטל, חודשו המגעים בין טל לבין קשת, שהגיעו לסיכום היום (א`).

ארז טל מסר במעמד החתימה: "זכיתי להיות בצוות שהוביל את קשת לזכייה במכרז ב- 1993 ומאז החיבור שלי עם קשת רק עשה לי טוב. לכן זה היה טבעי שאת ההידברות הנוכחית בחרתי להתחיל עם קשת . פגשתי שוב בגישתם המקצועית והעניינית ולשמחתי הגענו מהר מאד להבנות. אני מחכה לקיץ עם הרבה מאד חשק".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, אמר כי "אנחנו שמחים על שובו של ארז לקשת. טל הוא טלאנט ייחודי ואין ספק כי שיתוף הפעולה שהניב בעבר הצלחות בארץ ובחו"ל, יוביל בעתיד לעשייה טלוויזיונית חדשנית, שתשפיע על עיצובו ותכניו של הערוץ השני בשנים הקרובות".