המשביר החדש לצרכן תקצה 2,500 מ"ר בסניפיה לפתיחת מחלקות לשיווק מוצרי דיסני. בשלב ראשון, הקצתה החברה למטרה זו 130 מ"ר בקומה השנייה של החנות בדיזנגוף סנטר. שווי השטח שהוקצה נאמד במחירי השוק ב-350-300 אלף דולר.
מנכ"ל המשביר, רמי שביט, אמר היום (ב') כי פורמלית לא נעשתה כאן עיסקת נדל"ן, משום שהשטח הוקצה לפעילות פנימית של החברה, ולא הושכר לזכיין חיצוני. לדבריו, הוא החליט להקצות שטחים בשווי של מיליוני דולרים לצורך פיתוח הפעילות החדשה. אני מעדיף להקצות שטחים למוצרי דיסני ולא למחלקות אחרות, מתוך הערכת פוטנציאל הרווח של המחלקה, אמר.
במחלקה החדשה ישווקו, צעצועים, בגדים, משחקים, ספקים ומוצרים אחרים הנושאים את מותג דיסנילנד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.