הליכוד מתקשה למצוא פירסומאי שיעמוד בראש צוות הקמפיין

רון אסולין צפוי לנהל את קמפיין הטלוויזיה של הליכוד

מגעים קדחתניים מתנהלים בימים אלה בין מפלגת הליכוד לבין מספר פירסומאים בכירים, במטרה למנות אחד מהם לעמוד בראש צוות הקמפיין. בין היתר התנהלו מגעים עם הפירסומאי מורדי עמר מפירסום מורדי-אוחיון, כדי לשלבו בצוות הפירסום שיעסוק בקמפיין הליכוד לבחירות. כך מסרו ל"גלובס" מקורות מקורבים. עמר מכחיש את הידיעה.

שר המשפטים, צחי הנגבי, אמור לשמש כיו"ר מטה הבחירות, ואילו בראש ההסברה מועמדים לעמוד דני נווה, ח"כ רובי ריבלין וכן שרת התקשורת, לימור לבנת.

רון אסולין צפוי להתמנות כמנהל קמפיין הטלוויזיה של הליכוד. בבחירות 96' שימש אסולין כמנהל מערכת ההסברה הטלוויזיונית במטה הליכוד. מוטי מורל שימש כפירסומאי הבכיר, ואילו ראובן אדלר שימש כמנהל הקריאטיבי. את תסריטי התעמולה כתב אילן גולדשטיין והמעצב הגרפי היה איתן ברטל.

מוטי מורל חתם באחרונה על הסכם עם מפלגת ישראל בעליה לבחירות הקרובות ומסר רשמית, כי לא יהיה מעורב בהרצת מועמד לראשות הממשלה. ראובן אדלר החליט שלא לעסוק בבחירות הנוכחיות, כדי שלא לפגוע בעבודה השוטפת עם לקוחות המשרד אדלר חומסקי & ורשבסקי.

את הסיסמא לקמפיין הנוכחי של הליכוד - "ברק ימסור - הליכוד ישמור" - טבע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעצמו. בצוות הבחירות של הליכוד פועל גם הפירסומאי יעקב בלומנקרנץ, שהיה שותף בגיבוש קמפיין "הליכוד מנהיגות חזקה", ומשמש על תקן המוציא לפועל של האסטרטגיה שמכתיב פינקלשטיין.

גורמים מקורבים מציינים, כי הליכוד מתקשה למצוא פירסומאים מהשורה הראשונה. גורמים במטה טוענים, כי אנשי מפלגת העבודה עושים ניסיונות נמרצים לגייס אנשי פירסום והפקה מצוות הבחירות שהביא לניצחון הליכוד במערכת הבחירות של 96'.

נודע, כי לא מעטים בקרב הכוחות המובילים בתעשיית הפירסום וההפקה משחקים בימים אלה "משחק כפול" ומנהלים מגעים עם שני הצדדים.

שניים מאנשי צוות הבחירות של הליכוד בבחירות 96' ניהלו באחרונה מגעים עם מפלגת העבודה. בליכוד טוענים, כי בדיעבד הסתבר שהמו"מ שהתנהל עימם נועד לדלות מהם אינפורמציה על האסטרטגיה של פינקלשטיין, וכיצד היא מיושמת באיוש תפקידים ובחלוקת משאבים טכנולוגיים וכספיים.

מרכז צוות הבחירות של הליכוד, שי ראובני, סירב להגיב לידיעה.

עד סגירת הגיליון לא הגיעה תגובת מטה העבודה