שי בזק, לשעבר יועץ התקשורת של רה"מ בנימין נתניהו והקונסול הכללי של ישראל בפלורידה, חבר לקבוצת משקיעים להקמת חברה בשם CPM Israel, שתתמחה בשיווק מוצרי צריכה ובניית מותגים עבור חברות ישראליות בארה"ב.
שותפיו של בזק הם טוני גלברט והאחים וורן וטד סטרול, בעלי חברתCPM Worldwide, העוסקת ביצירת קשרים עסקיים בינלאומיים. גלברט משמש גם כסגן יו"ר קואליציית ראשי היהדות הרפובליקנית בארה"ב. לשלושה קשרים עם רשתות השיווק וול-מארט, אופיס דיפו, טויז אר אס, SAMS, ועוד, וכן עם מערכות הממשל בארה"ב, אותם הם מקווים למנף לטובת המוצרים הישראלים.
אחת העסקאות בהן כבר תיווכה החברה היא רכישת המותג White Cloud Wipes, שהיה בעבר בבעלות פרוקטר אנד גמבל, על ידי חברת עלבד מקיבוץ משואות יצחק. הכוונה היא להשתמש במותג המוכר כבסיס להרחבת פעילות עלבד בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.