חברת CAR&GO השלימה הנפקת אג"ח בהיקף של 50 מיליון שקל

ההנפקה, שדורגה ע"י חברת הדירוג "מעלות" בדירוג AA ו-A, נוהלה על ידי דיסקונט שוקי הון ועופר דורי; האג"ח יהיו צמודות למדד ויישאו ריבית שנתית של 4.95%

חברת Car&Go, העוסקת בליסינג תפעולי והשכרת רכב, סיימה בהצלחה הנפקת אג"ח פרטית לשוק המוסדי. ההנפקה דורגה ע"י חברת הדירוג "מעלות" בדירוג AA
ל 87% מהסכום המונפק ובדירוג A ל 5.1% נוספים. סך הסכום שגויס הוא כ -50 מיליון שקל. אגרות החוב יהיו צמודות למדד ויישאו ריבית שנתית של 4.95%.

ההנפקה מגובה בתזרימי מזומנים מעסקאות ליסינג תפעולי יבש (ללא שירותי תפעול) והיא כוללת תיק קיים בסך של כ-11 מיליון שקל ותיק עתידי שישמש למימון עסקאות חדשות, בסך של כ 39 מיליון שקל .

חברת Car&Go מתמחה בתחום הליסינג התפעולי לחברות ויחידים. לחברה שלושה סניפים בירושלים , חיפה ותל אביב. משרדי ההנהלה נמצאים באזור התעשייה הצפוני של העיר לוד.

זוהי ההנפקה השניה שעושה החברה. באוגוסט 2003 הנפיקה החברה אג"ח, שדורגו ע"י מעלות בדירוג AA, המגובים בתזרימי מזומנים מעסקאות ליסינג תפעולי לחברות (רטוב) בהיקף של 32.5 מיליון שקל.

מנכ"ל החברה , יצחק מן, מסר שההנפקה תאפשר לחברה להמשיך ולהגדיל את צי הרכב שלה, המוחכר בעסקאות ליסינג תפעולי ויאפשר לה להוזיל את עלויות המימון של החברה.

ההנפקה, כאמור, נוהלה על ידי דיסקונט שוקי הון ועופר דורי, אשר שימש גם כיועץ להנפקה. עד לאחרונה כיהן דורי כמנכ"ל גמול סהר שירותי בורסה.