רנו חשפה מותג חדש של מכוניות לפלח ההתחלתי של השוק; יגיעו לישראל מרומניה בקיץ הבא

מחירן צפוי להיות נמוך משמעותית ממחירי מכוניות משפחתיות בגודל דומה וינוע בטווח משוער של החל מ-65 אלף שקל לדגם ידני מאובזר

רנו חשפה היום (ד`) מותג חדש של מכוניות לפלח ההתחלתי של השוק. יגיעו לישראל מרומניה בקיץ הבא.

יצרנית הרכב הצרפתי רנו חשפה היום (ד`) מותג רכב בינלאומי חדש המיועד לשיווק בעיקר במדינות מתפתחות. כלי הרכב של המותג מיוצרים בשלב הראשון במפעלי חברה הבת הרומנית של רנו "דאצ`יה" בקצב של כ-200 אלף יחידות בשנה. בשלב השני תיוצרנה המכוניות בשווקים נוספים בעולם. לואי שוויצר, נשיא רנו אומר כי המכוניות תוכננו לפנות לקהלים חדשים שבעבר לא יכלו לרכוש רכב חדש ועדיין להציע איכויות של מכונית אירופאית מודרנית. מחירם ההתחלתי של המכוניות באירופה נקבע על כ-5,000 אירו בלבד למכונית בסיסית והתחלתית.

המכונית הראשונה של המותג היא משפחתית קומפקטית עם 4 דלתות בממדים של יונדאי אקסנט עם מנועים בנפח 1.4 ו-1.6 ליטר, שתקרא "לוגן" . המכונית תשווק בעולם הן תחת שם המותג רנו והן תחת שם המותג דאצ`יה בהתאם לשוק. היא עושה שימוש נרחב ברכיבים של מכוניות קיימות של רנו וניצבת על פלטפורמה חדשה שתשמש דגמים שונים של רנו וניסן בעתיד.

חברת קרסו יבואנית רנו, תתחיל לייבא את המכוניות בקיץ 2005 כדגם 2006. מחירן צפוי להיות נמוך משמעותית ממחירי מכוניות משפחתיות בגודל דומה וינוע בטווח משוער של החל מ-65 אלף שקל לדגם ידני מאובזר.