פלרם הגישה לרשות לניירות ערך תשקיף להנפקת מניות ואג"ח; תגייס יותר מ-15 מיליון דולר

למטרת המשך פיתוח ותמיכה במהלכים אסטרטגיים של רכישות ושיתופי פעולה; את ההנפקה יובילו פועלים אי.בי.אי ואקסלנס

חברת פלרם תעשיות , שבשליטת קיבוץ רמות יוחנן, המייצרת ומשווקת לוחות טרמופלסטיים קשיחים מפוליקרבונט ומפי.וי.סי, הודיעה היום כי הגישה תשקיף לרשות לניירות ערך, למטרת הנפקה ציבורית שהחברה מתכננת בזמן הקרוב. הרכב ההנפקה יכלול מניות וכתבי אופציות. את ההנפקה יובילו פועלים אי.בי.אי ואקסלנס.

פלרם מתכננת לגייס מעל 15 מליון דולר בסל של מניות ואופציות שיוצאו במספר חלופות למטרת המשך פיתוח ותמיכה במהלכים אסטרטגיים של רכישות ושיתופי פעולה. בין היתר, חלק מתמורת ההנפקה מיועדת להמשך צמיחת החברה, בעיקר להמשיך ולהגדיל אחיזתה בשוק האמריקאי הן בתחומים יחודיים לחברה כגון ייצור ושיווק של לוחות פוליקרבונט גליים ומרובי דופן, והן בהרחבת הייצור בארה"ב גם למוצרי PVC. החברה גם שוקלת ביצוע השקעות בתחום המחקר והפיתוח על מנת לפתח מוצרים יחודיים נוספים.

לחברה, שהוקמה בשנת 1990 ומשווקת כ-90% מתוצרתה בחו"ל בעיקר לאירופה, אנגליה וארה"ב. פלרם מייצרת ומשווקת לוחות טרמופלסטיים קשיחים המיוצרים באקסטרוזיה מפוליקרבונט , PVC , אקריל וחומרים נוספים.

מנכ"ל פלרם, עמוס נצר, אמר כי "לאור הצמיחה המרשימה שהראתה החברה בשנה הנוכחית, ובמשך 16 רבעונים ברציפות, והצורך בהמשך הפיתוח, הכולל רכישות ושיתופי פעולה, הגענו להחלטה כי הנפקה ציבורית היא הדרך הטובה ביותר לממש מטרות אלו. אנו מאמינים שההנפקה הנוכחית תסייע לנו במהלכים העתידיים."

מכירות החברה ברבעון הראשון 2004 הסתכמו לסך של כ-187 מיליון שקל, גידול של כ- 30% לעומת מכירות בסך של כ-144 מיליון שקל ברבעון הראשון 2003. הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנה הסתכם בכ-58 מיליון שקל, גידול של כ-29% לעומת כ-45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון 2004 בכ-16 מיליון שקל, גידול של כ-54% לעומת כ-10.3 מיליון שקל ברבעון הראשון 2003. הרווח הנקי ברבעון הראשון 2004 הסתכם בכ-10.8 מיליון שקל, גידול של כ-265% לעומת כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מניית החברה משילה כעת 5.1% ומחירה משקף לה שווי שוק של כ-83 מיליון דולר.