הסכם שיתוף פעולה נחתם בין מותג פמפרס של פרוקטר אנד גמבל העולמית לבין שירותי בריאות כללית, במסגרתו תתרום הכללית את הידע והניסיון המקצועי באמצעות מומחיה בתחום רפואת תינוקות וילדים, ופמפרס תעמיד את הפלטפורמה השיווקית.
הפעילות השיווקית כוללת פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ופעילות הסברתית נרחבת בכל הקשור להתפתחות ולטיפול בתינוק במרפאות הכללית, במרכזי בריאות הילד, בתחנות טיפות החלב של הכללית ברחבי הארץ ובמחלקות היולדות של בתי החולים השייכים לשירותי בריאות כללית.
בנוסף, לקוחות הכללית יקבלו בדיוור ישיר ערכה המשותפת לפמפרס ולכללית הכוללת קלטות, קופון לרכישת פמפרס, חומרים העוסקים בטיפול בתינוק בחודשיו הראשונים ועוד. היקף ההשקעה מוערך בכ-5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.