הקבלנים: עלות שיתוק מע"ץ גדולה מהחיסכון עקב ההתייעלות

תקציב הפיתוח של מע"ץ קוצץ מ-1.6 מיליארד שקל ב-2003 ל-1.2 מיליארד שקל ב-2002. התקציב ל-2005 טרם אושר, ולדברי טופרובסקי, משמעות העניין היא, כי תוך מספר חודשים ייפסקו העבודות בכבישים הבינעירוניים

התאחדות הקבלנים טוענת, כי הנזק למשק ולקבלני התשתית, כתוצאה מהשבתת העבודות בכבישים הבינעירוניים, עולה עשרות מונים על החיסכון בתוכנית ההתייעלות במע"ץ.

משנה למנכ"ל ומנהל אגף ביצוע בהתאחדות הקבלנים, עו"ד משה טופרובסקי, אומר כי "בשל המעבר מיחידת סמך לחברה, מע"ץ כמעט משותקת מאז ראשית 2004. מנובמבר 2002, כמעט ולא יצאו מכרזי פיתוח חדשים. מע"ץ ממשיכה עבודות קיימות ומבצעת מכרזי אחזקה בלבד".

תקציב הפיתוח של מע"ץ קוצץ מ-1.6 מיליארד שקל ב-2003 ל-1.2 מיליארד שקל ב-2002. התקציב ל-2005 טרם אושר, ולדברי טופרובסקי, משמעות העניין היא, כי תוך מספר חודשים ייפסקו העבודות בכבישים הבינעירוניים.