רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין וקטלוג לחורף 2005 בהשקעה כספית כוללת של 5 מיליון שקל.
את הקמפיין מובילים הדוגמנית והשחקנית גלית גוטמן בעונה רביעית ברציפות, והדוגמן רז מאירמן, בעונה שלישית ברציפות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה, מודעות עיתונות, מודעות בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ במיליון עותקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.