H&O משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין חורף

הקמפיין, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה, מודעות בעיתונות ובנקודות המכירה וקטלוג שיופץ במיליון עותקים

רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין וקטלוג לחורף 2005 בהשקעה כספית כוללת של 5 מיליון שקל.

את הקמפיין מובילים הדוגמנית והשחקנית גלית גוטמן בעונה רביעית ברציפות, והדוגמן רז מאירמן, בעונה שלישית ברציפות.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה, מודעות עיתונות, מודעות בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ במיליון עותקים.