פלסטרו השקיה השלימה רכישת 70% מפלסטרו ברזיל בתמורה ל-1 מיליון דולר

בנוסף להשלמת המהלך בברזיל, מרחיבה פלסטרו את פעילותה באירופה. החברה חתמה על מזכר הבנות לרכישת קבוצת חברות צרפתיות, תמורת 700 אלף אירו

חברת פלסטרו השקיה , יצרנית מערכות השקיה שבשליטת קיבוץ גבת, הודיעה הבוקר על השלמת המהלך לרכישת מלוא הבעלות בחברת פלסטרו ברזיל, שהוחזקה עד כה בשיעור של כ-30%. במסגרת ההסכם שנחתם, תרכוש פלסטו השקיה את 70% הנותרים מהונה של החברה, תמורת 1 מיליון דולר.

"החלטנו להעמיק את הפעילות הייצורית בברזיל, שמהווה ארץ מרכזית בעולם ההשקיה", אמר הבוקר זיו מלכין, מנכ"ל החברה, "אחת מהנקודות המרכזיות שהחברה שמה עליהן דגש היא צמיחה על ידי מיזוגים ורכישות בתחום הישיר". בהנהלת החברה צופים כי הכנסותיה של פלסטרו ברזיל יסתכמו השנה בכמיליון דולר.

המהלך משלים את פריסתה של החברה ביבשת הלטינית. החברה מייחסת חשיבות רבה לשוק זה, שמהווה עבורה יעד מכירות מרכזי. בין השאר יש לחברה בעלות מלאה במפעלים בארגנטינה, צ`ילה ואקוודור.

בנוסף להשלמת המהלך בברזיל, מרחיבה פלסטרו את פעילותה באירופה. החברה חתמה על מזכר הבנות לרכישת קבוצת חברות צרפתיות, תמורת 700 אלף אירו. החברות משווקות מערכות השקיה, בעיקר למדינות דוברות צרפתית באפריקה ולקולוניות הצרפתיות בקריביים. כמו כן, לחברות פעילות ענפה בשוק הצרפתי.

מאז הנפקת החברה בבורסה בת"א בחודש מאי השנה, רשמו מניות החברה ירידה מינורית של כאחוז. החברה נסחרת כיום בשווי של 110 מיליון שקל. במחצית השנה הראשונה של השנה רשמה החברה הכנסות של 148 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 118 מיליון שקל בתקופה המקבילה (גידול של כ-25%). בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 5.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 6.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה. החברה רשמה במחצית השנה תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת שהסתכם בכ-4.9 מיליון שקל.