גליה מאור ועופרה שטראוס ברשימת 50 הנשים המשפיעות בעולם של הפורצ'ן

מאור תפסה את המקום ה-36 ושטראוס את המקום ה-45 * מג ויטמן, מנכ"לית eBAY, הדיחה את קרלי פיורינה מ-HP מהפסגה לאחר 5 שנים

שתי ישראליות נכללו לרשימה המכובדת של 50 הנשים המשפיעות בעולם של המגזין פורצ'ן. גליה מאור ועופרה שטראוס בין 50 המנהלות החזקות בעולם לשנת 2004. גליה מאור, יו"ר ונשיאת בנק לאומי, מדורגת במקום ה-36 ועפרה שטראוס, יו"ר שטראוס-עלית מדורגת במקום ה-45.

למקום הראשון ברשימת הנשים המשפיעות ביותר בארה"ב, הגיעה במפתיע מג ויטמן, מנכ"לית חברת המכירות המקוונת eBay, לאחר שהדיחה את, קארלי פיורינה, מנכ"לית HP, אשר החזיקה בו מאז השקת הרשימה ב-1998. פיורינה ירדה למקום השני, לאחר הביצועים הבינוניים שהציגה החברה בראשה היא עומדת ברבעונים האחרונים. את ראש הרשימה העולמית תפסה יו"ר חברת האנרגיה אריבה, אן לאוורגאון.

עפ"י פורצ'ן, ויטמן זכתה במקום הראשון, לאחר שהיא "בנתה את השוק המקוון הגדול ביותר בעולם, את מותג האינטרנט בעל הערך הרב ביותר בעולם, ואת החברה עם קצב הצמיחה המהיר ביותר בהיסטוריה".

במקום השלישי ברשימה של רשימת הנשים בארה"ב נמצאת אנדראה יאנג, יו"ר ומנכ"לית של חברת הקוסמטיקה אבון (Avon). במקום הרביעי נמצאת אן מולכאי (Mulcahy), יו"ר ומנכ"לית זירוקס. במקום החמישי נמצאת מג'וריטי מגנר, יו"ר ומנכ"ל קבוצת הצרכנות של סיטיגרופ.