טלעד משנה את הלוגו ומציגה לוח שידורים חדש

בלוח שידורי החורף: פרקי העונה החדשה של "פלורנטין", שיבוץ מחודש ל"המלך היל", "פותחים שבוע" עם אמנון לוי, ו"אברהם ויעקב" - תכנית חדשה עם אברי גלעד וקובי מידן

טלעד, מזכייניות ערוץ 2, שינתה את הסמל שלה. מעתה, מתחת לאות ט' המעוגלת תופיע הסיסמה "רואים שזה טלעד". הלוגו החדש יקודם ב-10 סירטי פרומו דרמטיים בני 30 שניות, שביים גיל לבנברג.

בנוסף, הציגה היום (ג') טלעד את לוח התוכניות שלה לחורף 98'-99': בימי א' יתחיל הפרה-פריים בשעה 19:30 עם "לינגו", אחרי החדשות תשודר "נוצץ", עם סיגל שחמון, ואחריה, בשעה 21:30, "החרצופים". ב-22:00 תעלה "פותחים שבוע" עם אמנון לוי.

לוי מסר, כי התוכנית תהיה דומה במתכונתה לתוכניתו בערוץ 1 (סוגרים שבוע), אך ייעשה ניסיון לאפיין את התוכנית ולהתאימה ליום א'. את הפריים יסגור פרק בסדרה "רצח מאדום לשחור". בחצות וחצי תשודר הסדרה "המלך היל", שלא זכתה להצלחה בשיבוץ הקודם שלה בשעות אחה"צ, והועברה ללילה. את השידורים בימי א' יסגור סרט קולנוע.

בימי ד' ישודר ב-19:30 מגזין אופנה עם יעל אבקסיס, לאחר החדשות "רמת אביב ג'", בשעה 21:00 "עובדה", עם אילנה דיין, ואחריה, בשעה 22:00, "אברהם ויעקב" - תוכנית חדשה עם אברי גלעד וקובי מידן. בשעה 23:00 ישודרו פרקים מהעונה החדשה של פלורנטין. לאחר החדשות ישודרו פרקי הסדרה "תיקים באפלה". במוצ"ש יכללו השידורים משחק כדורגל בשידור חי בשעה 17:30, "מסע עולמי" עם אייל פלד לאחר חדשות השבת, לאחר מכן "הדקה ה-91", ובשעה 22:15 סדרת תעודה מקורית - "שוטרים". עוד ישודר סרט קולנוע, והערב יסתיים בסדרת דרמה ובקטעים מפסטיבל ג'ז.

יצויין, כי טלעד מעבירה ב-1 בינואר 99' את הזיכיון לשידורי השבת לקשת