קמפיין חדש לברגר קינג בהובלת מירי בוהדנה

הקמפיין, למוצר צ'יקן קינג של הרשת, עולה בערוצים 2, 10 ו-24 בהשקעה של 250 אלף דולר

מירי בוהדנה ממשיכה להוביל את סרטוני הפרסומת של ברגר קינג. בימים אלה עולה קמפיין חדש בכיכובה למוצר "צ`יקן קינג".

הקמפיין מציג מבצע, במסגרתו קונים ארוחת וופר או כל ארוחה אחרת ברשת ברגר קינג, ומקבלים "צ`יקן קינג", 4 יחידות של כנפי עוף מתובלות, ב-5 שקלים בלבד במקום 12.90 שקלים.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, עולה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24. היקף הקמפיין - כ-250 אלף דולר.