"בשנת 2005 יושקעו רק 250 מיליון שקל בפרויקטים חדשים לפיתוח כבישים". כך אמר מנכ"ל מע"ץ, אלכס ויזניצ'ר. לדבריו, רוב התקציב של מע"ץ - 1.565 מיליארד שקל, יוקדש לפרויקטים בתחום התחזוקה. ויזניצ'ר הסביר כי אם לא יושקעו תקציבים באחזקת הכבישים יהיה צורך לסלול אותם מחדש. ויזניצ'ר אמר את הדברים בכנס השנתי של חטיבת הקבלנים החוזיים של התאחדות הקבלנים.
מע"ץ הכינה תוכנית רב-שנתית של 3.8 מיליארד שקל לשנה במסגרת הפיכתה לחברה חדשה, אך בשל החלטת ממשלה הוקטן תקציבה של מע"ץ לשנת 2005.
הקיצוץ בתקציב חייב אותה לשנות סדרי עדיפויות ולהשקיע את רוב התקציב בתחזוקה. ויזניצ'ר הוסיף, כי כדי להדביק את הפערים הקיימים בתשתית הכבישים יש צורך בהשקעת 20 מיליארד שקל.
יו"ר חטיבת הקבלנים החוזיים, אברהם ליבר אמר, כי יש לפתח במקביל גם תשתיות כבישים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.