נגה 2 תיאלץ להחליף לוגו עקב הוראת הרשות השנייה

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הורתה לקבוצת נגה 2, המתמודדת במכרז לערוץ 2, לחדול מיד משימוש בספרה 2 בשם ולוגו החברה, וכן מהשימוש בציור הכדור הנמצא בלוגו החברה. זאת, לטענת הרשות, מאחר שמדובר בסימן מסחרי רשום. הדרישה הועברה לנגה 2 על-ידי היועץ המשפטי של הרשות, דורון אבני.

במכתב ששלחה הרשות לנגה 2 נכתב, כי "סימן זה מהווה הפרה בוטה של סימן המסחר הרשום של הרשות השנייה, וכן מהווה הפרת זכויות היוצרים של הרשות. כמו כן מהווה השימוש בסימן המפר משום עשיית עושר ולא במשפט בנכס של הרשות השנייה, ואף יש בו לכאורה משום הטעיה של הציבור לחשוב כי קבוצת נגה 2 קשורה לרשות השנייה או לערוץ 2". עוד נכתב על-ידי הרשות, כי " לאור האמור, הנכם נדרשים להודיענו בתוך 48 שעות כי תחדלו באופן מיידי מכל שימוש בסימן המפר. במידה ולא תעשו כן, הרשות השנייה שומרת על כל זכויותיה בעניין זה, לרבות פניה לערכאות".

מנגה 2 נמסר בתגובה: "נגה 2 תמלא אחר כל הדרישות החוקיות של הרשות. אם מדובר בסימן רשום של הרשות, אנו נשנה זאת. נגה 2 תעמוד בכל הדרישות".

נגה 2 נמצאת בבעלות אביב גלעדי ואודי רקאנטי. השם שנבחר על-ידי הקבוצה הינו המשך לשמה של חברה נוספת שבבעלות גלעדי, חברת נגה, המפיקה ערוצים המשודרים בכבלים ובלוויין.