יורם גלובוס יפיק את תשדירי הבחירות של הליכוד

מטה ההסברה ינוהל ללא משרד פירסום חיצוני. המסרים: עלייה בבטחון האישי והקפדה על עיקרון ההדדיות עם הפלשתינים

סרטי רול וגולן גלובוס יפיקו את תשדירי התעמולה של הליכוד בטלוויזיה וברדיו. בראש הצוות יעמוד כמפיק אחראי יורם גלובוס. לקראת החודש האחרון לתעמולת הבחירות, יעבור כל צוות ההסברה של המפלגה לאולפני ג.ג בנווה אילן. כך נמסר היום (ב') ממטה ההסברה של הליכוד.

אולפני ג.ג הפיקו את תשדירי התעמולה של הליכוד גם בבחירות הקודמות. ממטה הליכוד נמסר, כי הוחלט לנהל את מטה ההסברה ללא משרד פירסום חיצוני. איש הפרסום שיעבוד עבור הליכוד יהיה יעקב בלומנקרנץ.

בראש הצוות הקריאטיבי יעמוד איתן דור-שב מחברת הפירסום באומן בר ריבנאי. הרעיונאים והתסריטאים יהיו טל רביב וטל גלעד, הנוטל חלק בתוכנית החרצופים. על ההפקה יהיה אחראי ניסים פרנס, בעלי חברת הפקות, שגם הוא עבד בבחירות הקודמות עם המפלגה.

היועץ האסטרטגי של תעמולת הבחירות הוא ארתור פינקלשטיין. עוזרו, ג'ורג' בירנבאום שוהה בישראל מזה כחודש והוא אחראי על התיאום בין גורמי ההסברה השונים במפלגה. לימור לבנת מכהנת כיו"ר מטה ההסברה ודני נווה מכהן כיו"ר המטה האישי של בנימין נתניהו.

מנהל מטה ההסברה הוא שי ראובני, לשעבר סמנכ"ל גאלופ, המשמש גם כסוקר של הליכוד. ראובני מרכז את פעילות אגפי הפרסום שבאחריות בלומנקרנץ; התקשורת שבאחריות אילה בר, לשעבר דוברת משרד התקשורת; ההפקה שבאחריות פרנס; המחקר שבאחריות שלמה פילבר; והמיגזרים שבאחריות אלון אלרואי.

ממטה ההסברה נמסר, כי נמשכים המגעים העסקיים עם גורמים בענף לבחירת הג'ינגל. תעמולת הבחירות תתמקד בשני נושאים מרכזיים. האחד ידגיש את המסר המשולש - ביטחון, הדדיות וירושלים אחת. במסגרת זו תנסה המפלגה להעביר את המסר, לפיו תחושת הביטחון האישי עלתה בתקופת כהונתה של הממשלה בראשות בנימין נתניהו. כן תדגיש את דרישתו של נתניהו מהפלשתינים להדדיות במילוי הסכמים, הזוכה בסקרים לגיבוי רחב