חכו לחנוכה

*חופשת חנוכה היא עונת הפריים של הצגות ואירועים לילדים, ומסחטת הכסף הלא-רשמית של הוריהם. אולם במפתיע, למרות קהל-היעד העצום, הז'אנר הזה טרם שינה את מתכונת המימון שלו, והוא פועל עדיין בשיטה של חסויות ושיתופי-פעולה מסחריים, שמתמצים בעיקרם בפרסום ובקידום מכירות. אחת מנותנות החסות הגדולות על הפסטיגל השנה היא חברת הלוויין YES, שערכה את האודישנים לבחירת הילדים המשתתפים, עושה פעילות שטח בקניונים, ופעולות תוכן שונות ב-.YES החברה גם תעלה החל ב-7 בנובמבר קמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 .

לצד YES נעשית עבודת קידום מכירות לפסטיגל בברגר-קינג. בכל ארוחת ילדים יינתנו מתנות הקשורות לפסטיגל (ביניהן דיסק של שירי הפסטיגל, שניתן יהיה לקבל שלושה שבועות לפני שהמופע עולה על הבמה).

עוד משתתפות בחסויות לפסטיגל רשתות השיווק מגה, סופר סנטר, הרבוע הכחול, אגד ורכבת ישראל, שיעניקו לנוסעים כרטיס שני חינם, וחברת האשראי ישראכרט, שתתמחר כרטיסים בשילוב נקודות.

הצגת הילדים המושקעת ביותר בחג הקרוב תהיה ככל הנראה "אלאדין", שמפיקיה מדווחים על השקעה של 1.25 מיליון דולר בתפאורה על-פני דונם, ובלא-פחות מ-50 משתתפים על הבמה. להצגה יש הסכם בלעדיות עם חברת האשראי לאומי קארד (כרטיסים תמורת כסף ונקודות), אגד נותנת כרטיס שני חינם, ובועז שטיין נותן חסות על האיפור. המפיקים עדיין מגייסים נותני חסויות נוספים.

להצגה "טרזן" נותנות חסות דלק (כרטיס שני חינם למתדלקים מעל סכום מסוים), ועוד דיסק מתנה; חברת המשקאות פריגת, אגד וישראכרט.

המופע "אדרבא" (מיומנה לילדים) כולל שיתוף-פעולה רחב עם ערוץ הילדים ניקלאודיון (שמשודר ב-YES וב-HOT), ילדים נבחנו בערוץ, ובמופעי החג יופיעו על הבמה.

גם ההצגות "אסופית" ו"מאמאמיה" מקבלות מישראכרט תמיכה בקידום מכירות.