אורנה ברי מונתה ליו"ר חברת אדמיינד מקבוצת אמבלייז

רמי גוזמן מונה שפרש לאחרונה מתפקידו כסמנכ"ל בענקית ציוד התקשורת מוטורולה ישמש דירקטור בחברה

חברת אדמיינד מקבוצת אמבלייז הודיעה היום (ד') כי ד"ר אורנה ברי, לשעבר המדענית הראשית וראש מנהל המו"פ התעשייתי במשרד התעשייה והמסחר, תמונה לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של החברה, כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס". רמי גוזמן, שפרש לאחרונה מתפקידו כסמנכ"ל בענקית ציוד התקשורת מוטורולה ומשמש כדירקטור במוטורולה ישראל, ימונה לדירקטור באדמיינד.

ד"ר ברי היא חברה פעילה בתעשיות המדע והטכנולוגיה של ישראל. ביוני 2000 הצטרפה ברי לקרן ההון סיכון ג'מיני כשותפה הראשונה בקרן. במסגרת תפקידה בג'מיני היא מכהנת כיו"ר למבדה קרוסינג, המייצרת רכיבים אופטיים ועד לאחרונה שימשה גם כיו"ר חברת ריברהד שנרכשה על-ידי סיסקו במארס 2004.

במהלך כהונתה של ברי בתפקיד המדענית הראשית וראש מנהלת המו"פ התעשייתי במשרד התמ"ס, ניהל משרד המדען תוכניות מו"פ תעשייתי בהיקף של יותר מ-450 מיליון דולר בשנה.

ב-1993 הייתה ד"ר ברי שותפה בהקמת חברת אורנט טכנולוגיות תקשורת נתונים. תפקידיה כללו גיוס הון סיכון, הקמת התשתית העולמית של החברה וניהול מכירת חברת אורנט לסימנס. לברי תרומה משמעותית לתעשיית רשתות התקשורת המקומיות (LAN). לפני הקמת אורנט היא היתה המדענית הראשית של פיברוניקס, ועבודת התכנון והיישום שביצעה שם הפכו לתקנים בינלאומיים. לפני כן היא שימשה כמהנדסת חוקרת בכירה בחברות כמו יבמ, ויוניסיס, ויועצת לאינטל.

לד"ר ברי תואר דוקטור במדעי המחשב מאוניברסיטת דרום קליפורניה ותואר מוסמך ותואר בוגר בסטטיסטיקה ומתמטיקה מאוניברסיטאות תל אביב וחיפה. היא מרצה מבוקשת בישראל, אירופה וארה"ב בנושאי הייטק, גלובליזציה ואחרים.

רמי גוזמן הצטרף למוטורולה ישראל ב-1985 ושימש במגוון משרות בכירות במוטורולה העולמית ובמוטורולה ישראל. בתפקידו האחרון, שימש כסגן נשיא של מוטורולה העולמית, וכדירקטור במוטורולה ישראל. כמו כן, עד יולי 2004 שימש גוזמן כמנהל הכספים הראשי של מוטורולה ישראל. בנוסף הוא היה אחראי לפיתוח עסקי ומעורב מאוד ביחסי התעשייה עם הממשלה ובנושאי חקיקה.

גוזמן מכהן כיום במועצות המנהלים של החברות: מובאט, אפקון תעשיות, טלדור תקשורת, ודיסקונט ניהול קופות גמל. לפני שהצטרף למוטורולה, עבד גוזמן במשרד האוצר, בתחילה כעוזר בכיר וסגן הממונה על התקציבים ולאחר מכן כנציב ניהול מערכות מידע והמחשוב של הממשלה. הוא שימש כסגן נשיא לכספים של תעשיות אלקטרוכימיות ולאחר מכן של אלסינט. לפני שהצטרף למוטורולה, כיהן גוזמן כמנכ"ל דיקלה אחזקות.

לגוזמן תואר ראשון בכלכלה ותואר מוסמך בעסקים ובמנהל ציבורי מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא שימש כעמית מחקר באוניברסיטת סטנפורד ובמכון המחקר של סטנפורד, קליפורניה והשלים לימודי דוקטורט באוניברסיטה העברית בירושלים.

חברת אדאמינד (Adamind) נוצרה ממיזוג חטיבות הטרנסקודינג של פיליפס אלקטרוניקהוחטיבת אמבלייז טראנסקודינג. החברה מספקת למפעילי סולר תוכנה שמאפשרת בעיקר שירותי MMS: שיגור תמונות, רינגטונים, קבצי וידיאו ואודיו בין מכשירי טלפון סלולריים.