עו"ד משה לדור מצטרף למשרד אפי אברמזון

פרקליט מחוז ירושלים לשעבר מצטרף כשותף בשלוחה התל אביבית של המשרד

עו"ד משה לדור, פרקליט מחוז ירושלים לשעבר, מצטרף כשותף למשרד אפי אברמזון. כך נודע ל"גלובס". לדור יעמוד בראש השלוחה התל-אביבית של המשרד.

לדור עזב את תפקידו כפרקליט המחוז, לפני כשנה. עם פרישתו, התלבט לדור בשאלת המשך דרכו. סמוך לפרישתו, החל המירוץ על תפקיד פרקליט המדינה. לדור התמודד על התפקיד, יחד עם עוד שמונה מתמודדים אחרים. בסופה של ההתמודדות, כידוע, זכה ערן שנדר בתפקיד.

עם בחירת פרקליט מדינה, שקל לדור מספר הצעות ממשרדי עו"ד, בהם משרדים מסחריים - תל-אביביים וירושלמיים. לדור התחבט, ובסופו של דבר נפלה הבחירה על משרד אברמזון, משרד ירושלמי במהות, עם שלוחה תל-אביבית.

בראש המשרד עומד עו"ד אפי אברמזון. אשתו, עו"ד רונית אברמזון, היא היועצת המשפטית של בנק דיסקונט. במשרד השתלבה לפני מספר שנים יוצאת מדינה אחרת, עו"ד תמר הקר, לשעבר היועצת המשפטית של האוצר.

המשרד, המונה 22 עורכי דין, עוסק בתחום המסחרי ושוק הון, ומייצג גופי מדינה רבים: עד לא מזמן, שימש המשרד כיועץ המשפטי בריטיינר של הרשות השנייה, ועדיין ממשיך לטפל במיכרז לזכייניות. כמו כן, הוא ייצג את המדינה בהנפקות בזק ומייצג אותה כעת בתהליך ההפרטה. כן מטפל המשרד בהפרטת רשות הנמלים.

מלבד אברמזון והקר, שותפים במשרד גם עו"ד אברהם הברמן, עו"ד יאיר עשהאל העומד בראש מחלקת הליטיגציה במשרד, וכן עורכי הדין ג'פרי רשב"א והרי גרינברג, העומדים בראש המחלקה הבינלאומית במשרד. גרינברג הקים את קרן פורטיסימו. שותף נוסף הוא עו"ד ירון שיף.

באחרונה הצטרפו למשרד שתי עורכות דין - אודיה בריק, ששבה לאחר שהות במשרד אמריקני גדול, ובו טיפלה בתשקיף נס טכנולוגיות, בו טיפל משרד אברמזון מהצד הישראלי; ועורכת דין אמריקנית, מרים הבר, שעבדה בשני משרדים גדולים בארה"ב.

משורות המשרד יצא בין היתר, עו"ד דיוויד כהן, שחבר לפני שנים לעו"ד דורון כהן. כהן יצא עם לקוח של משרד אברמזון - מדינול. משורות המשרד יצא גם עו"ד אברמי וול, כיום שותף בכיר במשרד פישר, בכר, חן, ומי שמייצג כעת את נכסים מ.י במכירת דיסקונט.

לדור אומר, כי אופי הפעילות של המשרד, היה אחד השיקולים העיקריים שהינחו אותו בהחלטתו. לדור: "לאורך שנים אני מזהה ומכיר את המשרד הזה, ככזה שנותן שירותים לגופים ציבוריים ולרשויות המדינה. מבחינתי, כמי ששנים כה רבות תפיסת עולמו היתה של פרקליט המייצג את המדינה, הנחתי שהמעבר למשרד כזה לאחר הפרישה, יהיה המרוכך ביותר והמספק ביותר עבורי.

"בנוסף על כך, המשרד הזה מוכר גם לי כמשרד איכותי מאוד עם כוח אדם מקצועי מצוין, שמתאפיין באווירה ירושלמית ידידותית וחברית מאוד. חוץ מזה, אפי הוא ידיד שלי מזה שנים ואני מעריך אותו כאיש מקצוע וכחבר, מאז התמחותי במשרד שפאר תוסיה-כהן, לפני יותר משלושים שנה. הוא התמחה שם והיה עורך דין צעיר, כשהייתי מתמחה. במובן הזה, יש בהצטרפות הזו מעין סגירת מעגל".

במהלך התלבטויותיו, היה דבר אחד שלדור ידע: שהוא מעוניין במשרד תל-אביבי, לא ירושלמי. לדור אומר, כי נראה לו שכפרקליט מחוז לשעבר, שהיה מעורב בפעילות שרובה בתוך העיר, עדיף הריחוק המסוים וההשתלבות בעשייה מחוץ לתל-אביב.

לדור ישתלב במשרד בעיקר בליטיגציה, ואולי גם בעיסוקים ציבוריים מטעם המשרד, גישורים ובוררויות.