רכבת ישראל עתרה לביהמ"ש המחוזי בת"א נגד החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז המרכז, להשאיר במקומה נקודת מפגש של דרך עפר עם ממסילת ברזל בקו לוד-רחובות. נקודת המפגש היא בתחום שיפוטה העיר נס-ציונה.
הרכבת ביקשה לבטל את נקודת המפגש, אך הוועדה המחוזית דחתה את הבקשה. חברי וועדת המשנה לערערים של המועצה הארצית לתכנון ובנייה החליטו ברוב דעות, לדחות את הערר שהגישה הרכבת על החלטת הוועדה המחוזית.
בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד טלי ענבר, טוענת הרכבת כי בהחלטתה הנציחה המועצה הארצית את דבר קיומו של מפגש מסוכן המשרת חקלאי אחד בלבד.
לטענתה, לא ניתן למגן את נקודת המפגש בצורה יעילה. לטענתה, לדברי הרכבת משמעות ההחלטה היא להותיר על כנו מפגש מסוכן אשר אינו ניתן למיגון יעיל ומעשי. (עת"מ 1068/05)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.