רשת ברגר קינג מרחיבה את המוצר המוביל שלה, וופר, לטעמים נוספים: עם פטריות בגריל; עם בצל מטוגן ופטריות בגריל; עם צ'ילי מתוק ואבוקדו.
מירי בוהדנה ממשיכה להוביל את סרטוני הפרסומת של הרשת, והפעם תחפש את הוופר במועדון סטרפטיז.
מחקר שביצע מכון ברנדמן עבור ברגר קינג בחודש שעבר העלה את טעמו של הוופר כגורם העדפה בולט בענף. 75% מקרב לקוחות ברגר קינג ציינו את הסיבה "טעים יותר" כגורם המרכזי להעדפתם את הרשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.