סטלה הנדלר, מנכ"ל קווי זהב: בזק מערימה קשיים על מתחרות, לא פותחת את טווח המספור

"כמי שמימנו את האיתנות הפיננסית של בזק, בכניסתה לשוק הטלפוניה הבינלאומית, ושילמו לה דמי נגישות בגובה של כ-400 מיליון שקל, אנו מקווים שלא נדרש לשלם סכומי עתק עבור כניסה לטלפוניה הפנים ארצית"

"בזק מערימה קשיים על חברות מתחרות ולא פותחת את טווח המספור למרות הוראות חוזרות ונשנות של משרד התקשורת. בכך אינה מאפשרת תחילת הניסוי של קווי זהב בשוק התקשורת הפנים ארצית", כך אמרה השבוע מנכ"ל קווי זהב, סטלה הנדלר למנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, בביקור שערך בחברה.

הנדלר הוסיפה, כי "כמי שמימנו את האיתנות הפיננסית של בזק, בכניסתה לשוק הטלפוניה הבינלאומית, ושילמו לה דמי נגישות בגובה של כ-400 מיליון שקל, אנו מקווים שלא נדרש לשלם סכומי עתק עבור כניסה לטלפוניה הפנים ארצית" .

במקביל, משרד התקשורת העניק רשיון לניסוי שיווקי בטכנולוגיית VOIP בתחום התקשורת הפנים ארצית הנייחת לחברת נטויז'ן. נטויז'ן מצטרפת לברק, אינטרנט זהב לבזק בינלאומי וכאמור קווי זהב שקיבלו רשיון דומה.

השבוע התקיים במשרד התקשורת שימוע בנושא הניסוי השיווקי לחברת בזק ולבעלי הרשיונות לניסויים שיווקיים, לאחר שאלה לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי ההסדר הכספי בניהן.