כרטיסי האשראי הולכים ומבססים את מעמדם כאמצעי התשלום המוביל בישראל. היום מסרה חברת האשראי לאומי קארד על גידול של 11% בארבעת החודשים הראשונים של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
מהחברה נמסר כי ברבעון הראשון טיפסו השימושים בכרטיסי האשראי בכ-8.6% ובתקופת הפסח (טרם החג ובמהלכו) נרשם זינוק של כ-15% בשימוש וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הענפים העיקריים בהם נרשם גידול בהיקף הפעילות במהלך תקופת החג בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד הם: טיסות ותיירות בהם נרשם גידול של כ-30%, הלבשה והנעלה, צמחו בכ-25% וענף פנאי ובידור שרשם גידול של כ-18%.
לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, הגידול בנפח הפעילות מצביע על האווירה החיובית במשק מתחילת השנה בכלל ובתקופת החג בפרט ומהמשך הגברת השימוש בכרטיסי אשראי לעומת אמצעי תשלום אחרים. גידול זה אף משמעותי יותר לאור השימוש בשוברי השי הנפוצים בתקופת החג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.