ממשיכים לגהץ: לאומי קארד דיווחה על גידול של 8.6% ברבעון

במהלך החג נרשם זינוק של 15% בשימוש כרטיסי האשראי; ענפי הטיסות והתיירות הובילו את הגידול עם 30% לצד ענפי ההלבשה וההנעלה שצמחו במהלך החג ב-25%

כרטיסי האשראי הולכים ומבססים את מעמדם כאמצעי התשלום המוביל בישראל. היום מסרה חברת האשראי לאומי קארד על גידול של 11% בארבעת החודשים הראשונים של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מהחברה נמסר כי ברבעון הראשון טיפסו השימושים בכרטיסי האשראי בכ-8.6% ובתקופת הפסח (טרם החג ובמהלכו) נרשם זינוק של כ-15% בשימוש וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הענפים העיקריים בהם נרשם גידול בהיקף הפעילות במהלך תקופת החג בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד הם: טיסות ותיירות בהם נרשם גידול של כ-30%, הלבשה והנעלה, צמחו בכ-25% וענף פנאי ובידור שרשם גידול של כ-18%.

לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, הגידול בנפח הפעילות מצביע על האווירה החיובית במשק מתחילת השנה בכלל ובתקופת החג בפרט ומהמשך הגברת השימוש בכרטיסי אשראי לעומת אמצעי תשלום אחרים. גידול זה אף משמעותי יותר לאור השימוש בשוברי השי הנפוצים בתקופת החג.