נייס השלימה רכישת חטיבת ההקלטות של דיקטאפון; מאשררת את תחזיותיה ל-2005

תמורת הרכישה הייתה 38.5 מיליון דולר * הרכישה צפויה להוסיף 20 מיליון דולר לשורת ההכנסות ו-10 סנט לשורה התחתונה

נייס מערכות , המספקת של פתרונות מתקדמים, המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות, הודיעה היום על השלמת תהליך רכישת חטיבת ההקלטות הדיגטליות של חברת Dictaphone.

רכישת החטיבה התבצעה באופן של רכישת נכסים במזומן בתמורה לכ-38.5 מיליון דולר.

מנייס נמסר כי החברה צופה כי העסקה תחזק את מעמדה כמובילה בתעשייה, עם נתח השוק הגדול ביותר בתחום מוקדי שירות הלקוחות, מוקדי המסחר הפיננסי, מוקדי התגובה הראשוניים ומרכזי שליטה ובקרה.

יתרה מכך, בתוספת תיק ה-IP הרחב בשוק ביחד עם המוניטין הנרחב והאיכות הגבוהה של CRS, תגדיל הרכישה את מכירות פתרונותיה המתקדמים של נייס למגזר הציבורי, התאגידי ומגזר האבטחה.

חיים שני, מנכ"ל נייס אמר כי "רכישת חטיבת CRS של חברת Dictaphone מאיצה באופן משמעותי את צמיחת החברה ומבססת את המיצוב התחרותי שלנו בכל אחד מן המגזרים בהם נייס פעילה".

שני הוסיף עוד כי "הרכישה מספקת בסיס רחב מאד של הזדמנויות למכירת הפתרונות למיצוי ערכים החבויים באינטראקציות שלנו לבסיס הלקוחות, ומביאה ערך עצום ללקוחותינו המשותפים באמצעות גוף התמיכה הטכנית הגדול ביותר בתעשייה".

נייס חזרה היום על התחזית לשנת 2005, לפיה רכישת חטיבת CRS מחברת Dictaphone צפויה להוסיף 20 מיליון דולר לשורת ההכנסות ו-10 סנט לשורה התחתונה, ויעמיד את תחזית ההכנסות על 295-300 מיליון דולר.

הרווח למניה בדילול מלא פרו פורמה למעט הפחתה בגין ההוצאות הכרוכות ברכישה צפוי לעמוד על 1.50-1.60 דולר. בשל תאריך הסגירה המוקדם מהצפוי ההכנסות של נייס לרבעון השני של שנת 2005 צפויות להיות גבוהות בכ-1.5-2 מיליון דולר, וכתוצאה מהכרה מוקדמת של הוצאות הכרוכות ברכישה ובשילוב החטיבה, צפויה השפעה מצטברת בסך 1.5 מיליון דולר על השורה התחתונה.

תחזית הפרו פורמה לרבעון השני בניכוי השפעת Dictaphone, נשארת ללא שינוי עם הכנסות שבין 67 ל-70 מליון דולר ורווח למניה בין 0.32 ל-0.36 דולר.