שינוי ארגוני מקיף בחברת הכבלים HOT: מקימה לראשונה חטיבת לקוחות לשיפור הממשק עם הלקוח. עמית לוין, המשמש כסמנכ"ל התוכן והשיווק בחברה יעזוב את תפקידו, וימונה למנהל החטיבה החדשה. החטיבה החדשה מאחדת שתי חטיבות שפעלו עד כה באופן עצמאי, חטיבת התפעול וחטיבת שירות הלקוחות.
היום בצהריים כינסה הנהלת HOT את מנהליה במטרה לבשר על השינויים הארגוניים שתכליתם שיפור תהליכי עבודה בחברה, וחיזוק הממשק הכולל עם הלקוח, זאת כחלק מהפיכתה לחברה המעניקה מכלול שירותי תקשורת -triple play (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון).
עיקר המהלך כולל, כאמור, הקמת חטיבת לקוחות שבראשה יעמוד לוין, ששימש לפני המיזוג של HOT כמנכ"ל מתב. בכפיפות ללוין, בתפקידו החדש, יפעלו בין היתר שני סמנכ"לים: סמנכ"ל התפעול ישראל אקשטיין וסמנכ"ל שירות הלקוחות שימונה בקרוב, וכל תחומי האחריות שלהם ובהם מערך שירות ושימור הלקוחות והשירות הטכני בכל תחומי הפעילות של HOT טלוויזיה, אינטרנט ושירותי טלפון פנים ארצי.
לוין יהיה אחראי במסגרת תפקידו החדש על כ-2,000 מעובדי HOT. מנכ"ל HOT, רם בלינקוב ישמש כממלא מקום סמנכ"ל שיווק ותוכן עד למינויו של סמנכ"ל שיווק קבוע.
בתוך כך יבוצעו שינויים ארגוניים נוספים, ובהם איחוד מערכי הרכש והלוגיסטיקה בחטיבת המשאבים ואיחוד מערכי תקציב בתוך חטיבת הכספים.
HOT מצויה בהליכי מיזוג זה מספר שנים. בשנה החולפת השיקה HOT את מערך שירותי הטלפון ושירות ה-VOD.
בלינקוב אמר בתגובה לשינויים: "מטרת המהלך הנוכחי הינה להעניק תשומת לב ניהולית מרכזית בגיבוש תהליכי עבודה פנימיים, כך שחוויית השירות וכל הממשק עם הלקוח ישופרו לאין ערוך".
זה תקופה ארוכה שקיימות הערכות לפיהן לוין צפוי לעזוב את תפקידו כסמנכ"ל השיווק והתוכן. במקביל נודע על חיפושים שעורך בלינקוב לאתר סמנכ"ל תוכן ושיווק חדש שיחליף את לוין בתפקידו. עד כה טרם נמצא המועמד לתפקיד זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.