כרמיאל: עלייה במספר העסקאות - למעלה מ-17 אלף מ"ר הושכרו באזור התעשייה

חברת דן אנד ברדסטריט והחברה הכלכלית לכרמיאל מדווחות על עלייה במהלך החודשיים האחרונים במספר העסקאות המתבצעות בכרמיאל בתחום הנדל"ן העסקי. לדבריהם, במהלך החודשיים האחרונים הושכרו באיזור התעשייה של כרמיאל למעלה מ-17 אלף מ"ר.

בין העסקאות: חברת וולטה בלטינג, המשווקת מוצרי שינוע לתעשייה, שכרה שטח של כ-6,000 מ"ר; חברת ס.א.פ מקימה מעבדת תוכנה, ולצורך כך שכרה שטח של כ-1,200 מ"ר; חברת ההיי-טק אסטאה שכרה 840 מ"ר; חברת תקשוב התרחבה ושכרה כ-4,000 מ"ר נוספים בפארק התעשייה, וזאת בנוסף לכ-3,500 מ"ר ששכרה לפני כ-3 שנים; חברת אינסיס, מתחום מדעי החיים, מנהלת בימים אלה מו"מ לרכישת מגרש בשטח של כ-4 דונם לצורך הקמת מפעל; חברת גלובוס לוגיסטיקה שכרה 2,200 מ"ר, וחברת רוזטה גנומיקס, הנשלטת ע"י חברת טבע, בוחנת בימים אלה הקמת מעבדה בכרמיאל.

מדן אנד ברדסטריט נמסר, כי מחירי מ"ר השכרה בפארק התעשייה בכרמיאל נאמדים ב-4-7 דולר למ"ר לחודש, בהתאם לרמת הגימור. כמו כן, מחירי רכישה של מבני תעשיה נאמדים ב-500-700 דולר למ"ר, בהתאם לרמת הגמר.

עיריית כרמיאל הכשירה לאחרונה שטח של 500 דונם, אשר ישמשו כפארק תעשיות עתירות ידע, ובימים אלו החל השיווק של כ-220 דונם משטחי הפארק, עליהם מתוכננים להיבנות כ-250 אלף מ"ר. פארק תעשיות עתירות ידע ממוקם בצמוד לאזור התעשייה של כרמיאל, בגבולה המזרחי של העיר. דן אנד ברדסטריט, משמשת כיועצת אסטרטגית של החברה הכלכלית לכרמיאל , המשווקת שטחים בפארק באמצעות מ.א.ן נכסים.