חברת הכבלים HOT עומדת להשיק שירות קניות חדש באמצעות הטלוויזיה. ל"גלובס" נודע, כי HOT חתמה על הסכם במסגרתו יוכלו לקוחות החברה לרכוש חבילות של שיחות בינלאומיות לקראת נסיעה לחו"ל, ולהטעין זמן אוויר למכשירי הסלולר בשיטת ה-Prepaid, באמצעות שלט הטלוויזיה.
ההסכם נחתם בין HOT לחברת EPRS המתמחה בתחום של הטענה אלקטרונית לחשבונות תקשורת של לקוחות Prepaid של כל חברות הסלולר בארץ ומפעילי השיחות הבינלאומיות.
לדברי רון הרמלין, מנהל תחום האינטראקטיב ב-HOT, "יוזמה זו מהווה נדבך נוסף בפעילות האינטראקטיבית של HOT, המאפשרת ללקוחותינו להנות ממגוון מוצרים חדשים באמצעות הטלוויזיה".
מנתוניHOT עולה, כי מספר הישראלים היוצאים לחו"ל בשנה עומד על כ-3.6 מיליון, והוצאות התקשורת הממוצעת לנסיעה של ישראלי מחו"ל לארץ מוערכת בעשרות דולרים. כיום בישראל כ-1.7 מיליון מחזיקי טלפון סלולרי Prepaid, ומתוכם פעילים כ-1.2 מיליון. סכום ממוצע למשתמש עומד על כ-135 שקל בחודש.
לדברי כפיר אדם, מנכ"ל EPRS, "שיטת ה-Prepaid מהווה את שיטת התשלום של מרבית משתמשי הסלולר בעולם. השיטה אטרקטיבית בשל העובדה שהיא מאפשרת ללקוחות לשלוט בהוצאותיהם מחד ולספקי השירותים לא לעסוק בבעיות גבייה מאידך. בעתיד הקרוב, השיטה תחדור לתחומי פוסט-פייד מסורתיים כמו חשבונות חשמל, חשבון הטלפון הקווי והשיחות הבינלאומיות שאנו מבצעים מחו"ל לארץ."
לאחרונה השיקה HOT את ערוץ הקניות האינטראקטיבי הראשון בישראל "נטאקשן 333". בימים האחרונים עלה לאוויר גם הערוץ TV MALL באפיק 444, המיועד הן ללקוחות הכבלים והן ללקוחות הלוויין. בשלב הראשון עלה הערוץ בהשקה רכה, אולם בעוד כיומיים צפוי הערוץ להיכנס לפעילות מלאה עם השקתו הרשמית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.