פלאפון תעביר את ערוץ CNN בשידור חי למנויי הדור ה-3

ערוץ CNN מצטרף ל-8 הערוצים המשודרים בדור השלישי של פלאפון בפורטל ZoomTv

חברת פלאפון תעביר למנויי הדור ה-3 את ערוץ CNN, זאת לאחר שנחתם הסכם בין פלאפון לבין חברת טרנר להעברת תכני רשת CNN במכשירי הדור השלישי. מדובר בהסכם ראשון בין חברת טרנר לחברה סלולרית בישראל לשידור ערוץ החדשות CNN. במסגרת ההסכם יוכלו לקוחות הדור השלישי של פלאפון לצפות בשידור החי של ערוץ CNN ובתשלום עבור גלישה בלבד.

אילון אגם, סמנכ"ל התוכן המוצרים של פלאפון, אמר היום כי "התכנים הטלוויזיוניים מהווים נדבך מרכזי בשירותי התוכן של פלאפון. 45% מהשימושים בדור השלישי מבוצעים בערוצי ה-TV. לקוחות פלאפון יהנו מתכני ערוץ CNN - ערוץ החדשות הטלוויזיוני המוביל בעולם. צפייה בשידורים החיים בכל מקום ובכל מצב באמצעות מכשיר הפלאפון מייצרים מימד נוסף שלא היה קיים עד כה במדיה הסלולרית".

ערוץ CNN מצטרף ל-8 הערוצים המשודרים בדור השלישי של פלאפון בפורטל ZoomTv. פלאפון מדווחת על למעלה מ-20 אלף לקוחות הדור השלישי. התכנים הטלוויזיוניים המשודרים כיום בפלאפון הם חדשות ערוץ 2, ערוץ ברוסית - RTVi ,NasheKino ו- Teleclub.

מיטצ' לזר, סגן נשיא ווירלס ופיתוח טכנולוגיות עבור טרנר מערכות שידור בינ"ל, אמר כי "שיתוף הפעולה של CNN עם פלאפון, אחת מחברות הסלולר המובילות בישראל, מסמל צעד נוסף בהתרחבות שירותי אספקת התוכן של רשת חדשות CNN בזמן אמת לרשתות תקשורת סלולרית. ככל שישתמשו לקוחות חברות הסלולר בשירותי סלולר מתקדמים כמו Streaming CNN, העברת מידע שוטף בזמן אמת לבעלי טלפונים ניידים - יגדל ניסיונם של הלקוחות בשירות זה, וכך גם יהפוך הסלולר כמקור תוכן משמעותי".