חברת אן.אם.סי
הודיעה היום כי לאור הירידה המתמשכת בצריכת מוסיקה באמצעות דיסקים ואי הוודאות של מוצר זה כמוצר מוסיקה מוביל בסביבה הדיגיטלית העתידית, החליטה החברה לבצע רה-ארגון בהיקף פעילותה הנוכחי.
החברה תבצע עדכון של יעדיה בתחום התוכן ותתאים את המבנה הארגוני ואת רמת ההוצאות להיקף הפעילות הנדרש לדעתה בתקופה זו.
במחצית השנה הראשונה נרשמה ירידה של כ-13% במכירות הדיסקים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סכום הירידה הוא כ-1.8 מיליון שקל, אשר אמור היה לתרום לרווח הגולמי סך של כ-630 אלף שקל בתקופה (כ-1.26 מיליון שקל במונחים שנתיים).
פעולות ההתייעלות המיידיות צפויות לגרום להקטנת ההוצאות, לרבות כוח האדם, בסכום של כ-1.8 מיליון שקל במונחים שנתיים.
החברה תיארה את הסביבה הדיגיטלית העתידית כסביבת צריכה המונית ופוטנציאלית בטווח הבינוני והרחוק.
נציין כי תעשיית הזיופים של מוסיקה ושיתוף הקבצים שצובר תאוצה פוגע בשנים האחרונות בתעשיית המוסיקה. הדו"חות של אן.אם.סי לרבעון הראשון של השנה חשפו שהחברה הפסידה כ-10.5 מיליון שקל. החברה הציגה מחזור מכירות של 8.2 מיליון שקל בלבד ברבעון הראשון, ירידה של 20% לעומת ההכנסות שרשמה ברבעון המקביל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.